نمایش قسمت هایی از گیم پلی بازی Marathon در ویدیوی پشت صحنه بازی

دانلود فیلم آپارات

Bungie ویدیو جدیدی از پشت صحنه بازی Marathon منتشر کرده است که در آن می توانیم جزئیات جدیدی از گیم پلی بازی را مشاهده کنیم.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سری شوتر علمی تخیلی Destiny را می توان یکی از مهم ترین عوامل موفقیت و گسترش بانجی دانست. اکنون این شرکت قصد دارد با پروژه های جدید تجارت خود را گسترش دهد. در نمایشگاه اخیر پلی استیشن، Bungie ماراتن را به نمایش گذاشت تا شاهد بازگشت یک IP تیراندازی محبوب PvP باشد. اگرچه Bungie پس از اعلام بازی اعلام کرد که برای مدت طولانی جزئیات جدیدی از بازی Marathon منتشر نخواهد کرد، اما اخیراً ویدیویی از پشت صحنه روند ساخت آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

توسعه‌دهنده همچنین به سیستم‌ها و مکانیک‌ها، از جمله انواع ساخت‌ها و پیشرفت بازیکن، به همراه جزئیات در مورد محیط، سبک بصری و موارد دیگر اشاره کرد. طبق گفته Bungie، بازیکنان Marathon می‌توانند آیتم‌های مختلفی را پیدا کنند که به باز کردن قفل نقشه‌های جدید و در دسترس قرار دادن آن‌ها برای کل جامعه بازی کمک می‌کند. بازی Marathon بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد. Xbox Series S در حال توسعه است.

در این ویدیو می‌توانیم جزئیات جدیدی از گیم‌پلی و دنیای بازی را ببینیم.از آنجایی که Bungie در توسعه sandbox چند نفره و شوترهای مبتنی بر استخراج تخصص دارد، بازیکنان می‌توانند انتظار تجربه‌ای مشابه ماراتون را داشته باشند.

بخوانید  ساخت نوار فیلم جدید برای فیلم سیاه و سفید اوپنهایمر نولان