پخش فصل سوم و آخر سریال دندون شیرین با اعلام تاریخ پخش منتشر شد

نتفلیکس اولین تیزر فصل سوم و آخر سریال Sweet Tooth را منتشر کرده است که تاریخ انتشار آن به پایان می رسد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ پخش فصل پایانی سریال دندان شیرین اعلام شد. نتفلیکس اولین تیزر فصل سوم و آخر سریال Sweet Tooth را منتشر کرده است که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این فصل هستیم زیرا گاس و دیگر موجودات ترکیبی به دنبال یافتن خانه ای برای زندگی و نجات آنها از دست کسانی هستند که می خواهند آنها را شکار کنند. همچنین در پایان پرومو مشخص شد که فصل سوم و پایانی سریال دندون شیرین که شامل 8 قسمت بود، در تاریخ 6 ژوئن 2024 (17 ژوئن 1403) از نتفلیکس پخش خواهد شد زیر:

دانلود از آپارات

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر ساخته و نوشته شده است که در مجموع 40 جلد نوشته و توسط Vertigo و DC بین سال های 2009 تا 2013 منتشر شده است. در واقع، مجموعه تلویزیونی و طنز دندون شیرین آمیزه ای از اکشن ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی است. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی تهیه کنندگان سریال دندون شیرین هستند که در حال حاضر توسط استودیوی تیم داونی و بخش تلویزیون برادران وارنر در نیوزلند تولید می شود.

کریستین کانری، نانسو آنوزی، آدل اختر، دانیا رامیرز، استفانیا لاوی اوون، الیزا ویلانی، امی سیمتز، روزالیند چاو، کارا جی، کلی ماری تران و آیاگان دالاباوا از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال دندان شیرین حضور دارند. نقش داشتند. همچنین جیمز برولین او در این سریال فانتزی به عنوان راوی داستان بازی می کند. جیم میکل او تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه سریال دندون شیرین را بر عهده داشت بث شوارتز میکل به عنوان دستیار کارگردان به تهیه کنندگی این سریال کمک کرد و آنها برای تولید فصل سوم دندان شیرین نیز بازگشتند.

بخوانید  نامزدهای جوایز انجمن بازیگران فیلم و تلویزیون در سال 2023 مشخص شدند

تحریریه مجله بازی یک گیمر