فیلم بعدی Alien اکنون رسماً Romulus نام دارد



فیلم آینده فیلم بیگانه ساخته فده آلوارز، اکنون به طور رسمی نام بیگانه: رومولوس، دارد. گزارش مهلت. اگرچه این فیلم مدتی است که از عنوان فرعی Romulus به عنوان عنوان کاری استفاده می‌کند، اما این نام اکنون رسمی است و مطابق با تاریخ طولانی فرانچایز ارجاعات مذهبی و اسطوره‌ای است.

نام رسمی این شرکت توسط باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، در جریان تماس کنفرانسی درآمد سه ماهه اول این شرکت فاش شد. این فیلم توسط فیلم‌ساز ترسناک اروگوئه‌ای فده آلوارز نوشته و کارگردانی شده است که بیشتر برای «نفس نکش» و «مرد شیطانی» محصول 2013 شناخته می‌شود. آلوارز مفهوم فیلم را به قرن بیستم معرفی کرد که باعث شد فیلم در اولویت اصلی تولید قرار گیرد.

بیگانه: رومولوس بین وقایع بیگانه 1979 و بیگانگان 1986 اتفاق می افتد.در خلاصه داستان فیلم آمده است: “جوانان از دنیای دور باید با وحشتناک ترین شکل زندگی در جهان روبرو شوند. »

در Romulus بازیگرانی چون Cailee Spaeny، Isabela Merced، Aileen Wu، Spike Fearn، David Jonsson و Archie Renaux به ایفای نقش می پردازند و هفتمین فیلم از فرانچایز اصلی Alien خواهد بود. این فیلم با سریال تلویزیونی Alien که در حال حاضر در حال تولید با FX است، ساخته شده توسط نوآ هاولی، نامرتبط است و به دلیل تاخیرهای مربوط به آخرین اعتصابات صنعت سرگرمی سال آینده، احتمالا تا سال آینده اکران نخواهد شد.

Alien: Romulus در حال حاضر برای اکران در 16 آگوست برنامه ریزی شده است و اکنون انتظار می رود به جای اکران در Hulu همانطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، در سینماها اکران شود.

بخوانید  Super Mario Bros. Wonder: Where To Find All The Badges

تحریریه مجله بازی یک گیمر