فهرست کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2023 شامل 13 بازی جدید است

سونی بازی‌هایی را که به کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن پلاس اضافه می‌کند، فاش کرده است، و برای مشترکین PS Plus Premium و Extra، این یک ماه است که یکی از بهترین بازی‌های اکشن اخیر به این سرویس ملحق خواهد شد. Devil May Cry 5: Special Edition سرفصل پیشنهادات جدید است و بازی شیطان‌کشی Capcom را به PS5 می‌آورد.

در حال پخش: Devil May Cry 5 Special Edition – تریلر راه اندازی گیم پلی

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

ژانويه 2023 PlayStation Plus Extra and Premium Games

ادامه سنت دیرینه Devil May Cry در ساخت Vergil فقط در نسخه به روز شده قابل بازی، این نسخه همچنین دارای گرافیک بهبود یافته و حالت های بازی چالش برانگیزتر است. Vergil حالت داستانی مخصوص به خود را دارد، هرچند که اغلب ریمیکسی از ماموریت‌های Nero با گروه‌های مختلف دشمنان است. اگر احساس می‌کنید که این چالش را انجام می‌دهید، می‌توانید با حالت افسانه‌ای شوالیه تاریکی نیز مقابله کنید که تعداد زیادی دشمن را به سمت شما پرتاب می‌کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

بخوانید  سازنده بازسازی Silent Hill 2 در حال توسعه یک پروژه جدید است
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

از دیگر موارد اضافه شده به کتابخانه PS Plus می‌توان به یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ، Dragon Ball FighterZ، جانشین معنوی Left 4 Dead Back 4 Blood و ماجراجویی اپیزودیک Life is Strange اشاره کرد. Jett: The Far Shore یک سفر بین ستاره‌ای در کیهان با موسیقی متن منحصربه‌فرد است که یک تجربه مراقبه ایجاد می‌کند، و Just Cause 4: Reloaded یک جعبه ماسه‌ای بسیار مناسب است که در آن شما به طرز انفجاری یک رژیم فاسد را سرنگون می‌کنید.

بخوانید  بازیکنان WoW فکر می کنند The War Within's Big Bad نیز مخفیانه در فصل کشف است.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اگر تغییر مغزی تری را ترجیح می دهید، اریکا ارزش امتحان کردن را دارد. اریکا یک اکشن زنده و هیجان انگیز تعاملی، قتل، آسیب های دوران کودکی و کارآگاهی وحشتناک را در هم می آمیزد تا روایتی جذاب خلق کند. برای طرفداران قدیمی، PlayStation Classics برای مشترکین Premium آینده شامل نسخه ارتقا یافته Siphon Filter 3، مسابقه مخرب در Star Wars Demolition و Hot Shots Golf 2 است. ذخیره سریع و فیلترهای ویدئویی سفارشی.

قطع كردن:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

اعضای پلی‌استیشن پلاس همچنین می‌توانند از بازی‌های رایگان ژانویه، از جمله Star Wars Jedi: Fallen Order، Axiom Verge 2 و Fallout 76 لذت ببرند.