بازیکنان WoW فکر می کنند The War Within's Big Bad نیز مخفیانه در فصل کشف است.



فصل کشف World of Warcraft Classic در حال حاضر در جریان است و بازیکنان بر این باورند که ارتباط شگفت انگیزی با نسخه مدرن و “تجاری” MMO بلیزارد در قالب یک چهره مرموز با پوشش خالی پیدا کرده اند که ممکن است نسخه بزرگ بعدی باشد. شرور فرنچایز

WoW قرار است سال بزرگی را در سال 2024 داشته باشد. یک بسط جدید به نام The War Within وجود دارد که اواخر امسال در نسخه مدرن ارائه می شود، در حالی که WoW Classic توانایی های کلاسی جدید، سیاه چال ها و حمله های بازسازی شده و احیای بالقوه محتوای قطع شده را دریافت می کند. . به عنوان بخشی از فصل کشف. به طور معمول، این دو نسخه مختلف بازی اصلاً با هم تعامل ندارند. برای مثال، پایه‌ها و اسباب‌بازی‌های باز شده در WoW مدرن، در نسخه‌های قدیمی باز نمی‌شوند. آنها ممکن است دو نسخه از یک بازی باشند، اما از بسیاری جهات با هم فاصله زیادی دارند.

دقیقاً به همین دلیل است که بسیار شگفت‌انگیز است که بلیزارد شرور قبلاً تأیید کرده است که نقش مهمی در جنگ درون دارد، Xal'atath، ممکن است به تازگی در Season of Discovery ظاهر شده باشد. همانطور که توسط سازنده محتوای قدیمی WoW توضیح داده شده است بلورا، یک زنجیره جستجوی جدید که فقط برای فصل اکتشاف اضافه شده است، بازیکنان را می بیند که به بازی بازسازی شده Blackfathom Deeps (که قبلا یک سیاهچال بود، اکنون یک حمله 10 نفره) بازی می کنند تا یک آیتم مرموز به نام The Box را جمع آوری کنند: آیتمی با قدرت القای Void. به زره سپس در این کوئست بازیکنان به کوهپایه‌های هیلزبراد سفر می‌کنند، جایی که یک کریستال مرموز از نور وجود دارد که در نسخه اصلی بازی وجود ندارد. خالی شارد.

بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Dragon's Dogma 2

این اتفاقی است که بعداً رخ می دهد که باعث می شود سر نظریه پردازان توطئه WoW به چرخش درآید. یک جنس اسرارآمیز، که در خلاء پوشیده شده است، به طور جادویی با یک پیشنهاد وسوسه انگیز ظاهر می شود. به جای از بین بردن قطعه، «شخص سایه»، همانطور که در بازی نامیده می شود، ایده دیگری را ارائه می دهد: استفاده از خرده برای ساختن یک زره قدرتمند که می تواند برای «از بین بردن شر یا هر چیز دیگری» استفاده شود. اگر بازیکنان موافق باشند، Shadowy Figure به آنها دستور العمل‌هایی برای ساخت سلاح‌های مختلف با لمس خالی می‌آموزد، که در حال حاضر برخی از بهترین آیتم‌های Season of Discovery هستند.

چیزهای زیادی در مورد تعامل، از ظاهر الف و نقاب خالی آنها گرفته تا دیالوگ آنها که در آن بازیکنان و نیات والای آنها را مسخره می کنند، و حتی ماهیت خود کوئست که بازیکنان را می بیند که به جسمی قدرت خط های Void را القا می کنند. کاملاً با خلعتث مطابقت دارد. او شخصیتی اسرارآمیز است که طبق تاریخچه WoW مدرن، هزاران سال است که در سایه آزروت وجود داشته است، جوهر تاریک او در خنجر قدرتمندی به همین نام تزریق شده است که چندین بار دست به دست شده و حتی شده است. استفاده شده. توسط بازیکنان Priest در طول الحاق لژیون بازی. در نزدیکی پایان گسترش Battle for Azeroth، Xal'atath پس از بستن قرارداد با خدای قدیمی N'Zoth، از خنجر آزاد می شود و آزادانه در دنیای جدید پرسه می زند.

دقیقاً کاری که او در The War Within انجام می‌دهد هنوز یک راز است، اما واضح است که او خوب نیست و نقش مهمی در ماجراجویی‌های آینده بازی خواهد کرد. تلاش‌های مقدماتی پیرامون Xal'atath، همچنین به عنوان The Harbinger، در بهار امسال در وصله Dragonflight 10.2.7 می‌آیند تا نقش او را در توسعه آینده مشخص کنند.

بخوانید  نسل دهم هاست NVMe، هاست فوق سریع FA رونمایی شد

سوال باقی می‌ماند: آیا واقعاً شخصیت سایه‌دار در فصل اکتشاف، خالعاتث است؟ بلیزارد احتمالا هرگز آن را نخواهد گفت، اما شواهد ثابت هستند. اگر شخصیت Shadowy Xal'atath باشد، این پیامدهای بسیار زیادی دارد، زیرا این اولین باری است که نسخه کلاسیک MMO با داستان و شخصیت‌های نسخه مدرن بازی تلاقی می‌کند و می‌تواند نشانه‌ای از چیزهای آینده باشد. . بیا. Season of Discovery در حال حاضر هنوز در مرحله اول عرضه محتوای خود است و انتظار می‌رود مراحل ارتقا و محتوای جدید هر چند ماه یکبار در طول سال 2024 ارائه شود. فاز 2 قرار است در 8 فوریه آغاز شود. این به این معنی است که ممکن است Shadowy Figure مرموز در مراحل بعدی ظاهر بیشتری داشته باشد و به طور بالقوه آیتم های قدرتمندتری را به بازیکنان ارائه دهد و همچنین سرنخ های بیشتری از ماهیت واقعی آنها ارائه دهد.

انتظار می‌رود WoW: The War Within تابستان امسال عرضه شود، با پیش‌پچ توسعه‌ای، که ویژگی پیش‌بینی‌شده Warbands را اضافه می‌کند که به شخصیت‌های یک حساب کاربری اجازه می‌دهد آیتم‌ها و جوایز را به اشتراک بگذارند، انتظار می‌رود چند هفته قبل از راه‌اندازی از راه برسد. خود گسترش تقریباً در همان زمان، انتظار می‌رود بازیکنان Season of Discovery به سطح 60 برسند و بلیزارد نوید فعالیت‌های آخر بازی و به‌روزرسانی‌های محتوا برای شخصیت‌های سطح حداکثر را می‌دهد.