فروش یک میلیون نسخه از بازی Among Us VR

شخصیت بازی Among Us

استودیوی سازنده علاوه بر اعلام میزان فروش این بازی واقعیت مجازی، اطلاعات جالب دیگری نیز از این اثر ارائه کرد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این بازی کاربران در یک کشتی گم شده و منهدم شده فعالیت های مختلفی را انجام می دهند و فردی در نقش قاتل وظیفه خرابکاری را دارد. علاوه بر حفظ هسته اصلی و گیم پلی بازی اصلی، نسخه واقعیت مجازی Among Us چت صوتی و متنی و بخش چند نفره آنلاین 4 تا 10 بازیکن را به همراه دارد. علاوه بر این، این کار از بازی متقابل بین هدست های واقعیت مجازی مختلف موجود در بازار پشتیبانی می کند.

بر اساس آخرین اخبار دنیای استودیوهای بازی سازی Innersloth اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی Among Us بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. این اثر در اواسط بهار سال جاری به صورت رسمی معرفی و در آبان ماه در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش استودیو Inraslath، بازی Among Us VR از زمان انتشار در 10 نوامبر (19 آبان) تا کنون با میانگین 44000 در روز توسط کاربران بازی و تجربه شده است. بازیکنان نسخه واقعیت مجازی Among Us متعلق به 112 کشور مختلف هستند. آنها در مجموع 89 میلیون دقیقه را صرف انجام کارهای مختلف، خرابکاری و تقلب در بازی کردند، این اثر هم اکنون در فروشگاه های Steam، MetaQuest و Rift موجود است و علاقه مندان می توانند آن را خریداری کنند.

بخوانید  فیل اسپنسر: ایکس باکس باعث رشد بیش‌تر بلیزارد می‌شود

سازندگان بازی Among Us VR اعلام کرده اند که تاکنون بالغ بر 1 میلیون نسخه از این بازی سرگرم کننده به فروش رسیده است.