جاستین رویلند در بحبوحه اتهامات مربوط به آزار خانگی از بازی Squanch استعفا داد

بیانیه Squanch Games همچنین تایید می‌کند که استودیو بدون Roiland ادامه خواهد داد و می‌گوید: «تیم پرشور Squanch به توسعه بازی‌هایی که می‌دانیم طرفداران ما آن‌ها را دوست خواهند داشت ادامه خواهد داد»، با پشتیبانی مداوم از بازی اخیراً منتشر شده High. On Life به طور خاص ذکر شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اسکوانچ گیمز پس از افشای اتهامات خشونت خانگی علیه خالق ریک و مورتی در هفته گذشته، استعفای یکی از بنیانگذاران جاستین رویلند را اعلام کرد.

اعلامیه Squanch Games ساعاتی پس از آن منتشر شد که Adult Swim – که ریک و مورتی را پخش می‌کند و در سال 2018 سفارش 70 قسمتی را امضا کرد – اعلام کرد که “به همکاری خود با جاستین رویلند پایان داده است”. مانند Squanch، Adult Swim نیز تایید کرد که “Rick and Morty ادامه خواهد داد. تیم با استعداد و فداکار سخت در حال کار در فصل 7 هستند.”

این استودیو با انتشار بیانیه‌ای در توییتر از خروج Roiland از شرکت خبر داد و تایید کرد که Roiland در تاریخ 16 ژانویه استعفای خود را اعلام کرده است. چهار روز قبل، در 12 ژانویه، او در اورنج کانتی، کالیفرنیا، به جرم خشونت خانگی متهم شد، همانطور که توسط NBC News گزارش شده است. .

رویلند نسبت به اتهاماتی که شامل یک فقره آسیب بدنی خانگی و یک مورد حبس کاذب با تهدید، خشونت، کلاهبرداری و/یا فریب است، اعتراف کرد که بی گناه است. این اتهامات ناشی از حادثه ای با یک دوست دختر سابق در آگوست 2020 است که به دلیل آن او دستگیر و با وثیقه 50000 دلاری آزاد شد. جلسه بعدی دادگاه در این پرونده برای 27 آوریل برنامه ریزی شده است.

بخوانید  تاریخ انتشار Final Fantasy Pixel Remaster برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ اعلام شد