فیلمبرداری سریال Skeleton Crew به پایان رسید


ظاهرا فیلمبرداری سری Skeleton Crew دنیای جنگ ستارگان به کارگردانی کارگردان فیلم های مرد عنکبوتی به پایان رسیده است.

بر اساس اطلاعاتی که یکی از اعضای پشت صحنه سریال Skeleton Crew دنیای جنگ ستارگان به اشتراک گذاشته است، فیلمبرداری این پروژه پس از حدود 6 ماه به پایان رسیده است.

جورج کوتل که به عنوان کارگردان جلوه های فیزیکی این پروژه شناخته می شود، روز گذشته این خبر را در قالب یک پست اینستاگرامی با طرفداران سریال جنگ ستارگان به اشتراک گذاشت که اکنون حذف شده است. پیش از این قرار بود فیلمبرداری Skeleton Crew از خرداد ماه سال گذشته آغاز و در آذرماه به پایان برسد، اما تاخیر در مراحل پیش تولید این مجموعه باعث شد تا حدود یک ماه وقفه در مراحل فیلمبرداری این سریال ایجاد شود.

جزئیات بیشتر داستان Skeleton Crew هنوز توسط Lucasfilm منتشر نشده است. کاتلین کندیتهیه کننده The Goonies’ Skeleton Crew ریچارد دانر از او به عنوان یکی از منابع اصلی الهام این سریال یاد می شود. همچنین تاریخچه Skeleton Crew به عنوان سریال محبوب ماندوریاندر مقطعی پس از جنگ ستارگان: بازگشت جدی گفته می شود و قانون جود او در این سریال در نقش شخصیتی ناشناخته وظیفه آموزش و راهنمایی گروهی از نوجوانان درگیر ماجراهای ناشناخته را بر عهده خواهد داشت.

طبق اعلام دیزنی، Skeleton Crew تا قبل از پایان سال 2023 در شبکه آنلاین دیزنی پلاس در دسترس بینندگان قرار خواهد گرفت.

هنر مفهومی از سری جنگ ستارگان: اسکلت خدمه

در کنار جود لاو، کایرینا کارتر و روی کانیر در حال حاضر دیگر بازیگران این سری جدید، سریال جنگ ستارگان هستند. البته لوکاس فیلم هنوز به طور رسمی فهرست بازیگران نوجوان این پروژه را اعلام نکرده است. جان فاورو، دیوید فیلونی و جان واتس تولیدکنندگان اصلی این پروژه خواهند بود. وات با کریستوفر فورد نسبت به قبل در فیلم Spider-Man: Homecoming دنیای سینمایی مارول با هم کار کرده است و همچنین به عنوان مجری برنامه سریال Skeleton Crew شناخته می شود.

بخوانید  HBO Max درست قبل از اکران The Last of Us افزایش قیمت پیدا می کند

کارگردانی قسمت ششم سریال مقصد نهایی برای HBO Max و کارگردانی تریلر فیلم بلند جورج کلونی و برد پیت برای استودیوی اپل فیلم، پروژه های دیگر در حال تولید عبارتند از Watts in the Future.

نظر شما در مورد کاربران یک گیمر در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.