شناسایی بازیگر نقش شرور و شرور فیلم پسران بد 4 با ویل اسمیت


سونی پیکچرز اخیراً شخصیت شرور Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس را انتخاب و استخدام کرده است.

فوریه گذشته بود سونی پیکچرز بار دیگر به ساخت فیلم پسران بد 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس چراغ سبز نشان داد و این فیلم اکشن وارد مراحل پیش تولید شده و اکنون در مرحله نهایی قرار دارد. اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر شرور و منفی فیلم پسران بد 4 انتخاب و استخدام شد. ددلاین گزارش داد که اریک دین پس از قراردادی با سونی پیکچرز به جمع بازیگران این فیلم اکشن اضافه شد و قرار است نقش شرور اصلی Bad Boys 4 را بازی کند.

اریک دین

قسمت چهارم Bad Boys در حال حاضر در مرحله پیش تولید است و ویل اسمیت و مارتین لارنس دوباره با هم خواهند بود. ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و پائولا نونزبازیگران شخصیت های جدیدی که برای اولین بار در Bad Boys for Life معرفی شدند، در Bad Boys 4 نیز تایید و اعلام شدند. عادل العربی و بلال فلاحکارگردانان Bad Boys for Life به سکان هدایت Bad Boys 4 بازخواهند گشت.

کریس برمنر که پیش از این فیلمنامه پسران بد 3 را نوشته بود، مسئولیت نوشتن فیلمنامه پسران بد 4 را بر عهده داشت. پسران بد برای زندگی قبل از همه گیری ویروس کرونا در سینماها اکران شد و این فیلم اکشن بیش از 426، 5 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، از جمله 206.3 میلیون دلار در آمریکای شمالی. و 220.2 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان.

اریک دین بیشتر برای بازی در سریال Grey’s Anatomy، سریال Charmed و اخیراً سریال Euphoria شناخته می شود. از آثار آتی دین می توان به فیلم Americana اشاره کرد که اخیرا در جشنواره South by Southwest یا SXSW به نمایش درآمد.

بخوانید  کوئنتین تارانتینو دیگر فیلم منتقد فیلم را نمی سازد
تحریریه مجله بازی یک گیمر