فیلم رنفیلد نیک کیج امروز یک بازی به سبک بازماندگان خون آشام دریافت می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Bring Your Own Blood از داستان فیلم الهام گرفته شده است و بازیکنان در نقش رنفیلد از دستورات دراکولا پیروی می کنند. بازی ماجراجویی تک‌نفره دارای گیم‌پلی «یک لمس» و «اکشن‌های دیوانه‌وار مبتنی بر اتاق» به‌عنوان بخشی از چیزی است که Skybound آن را یک تجربه سرکش می‌نامد. بازی دارای “ده ها” دشمن، مراحل متعدد، باس های متعدد و طیف وسیعی از سلاح ها است.

رنفیلد جدیدترین اقتباس هیولایی یونیورسال است و یکی دیگر از فیلم‌های هیولایی کلاسیک پس از مرد نامرئی ۲۰۲۰ با بازی الیزابت ماس ​​و الیور جکسون کوهن. در رنفیلد علاوه بر کیج و هولت، اکوافینا، بن شوارتز، شهره آغداشلو، براندون اسکات جونز و جنا کانل ایفای نقش کرده‌اند.

Renfield: Bring Your Own Blood، همانطور که گفته می شود، از این فیلم الهام گرفته شده است و اکنون در Steam Early Access با قیمت 5 دلار در دسترس است. این بازی توسط استودیو Mega Cat با همکاری Skybound و استودیوی فیلمسازی Universal Pictures ساخته شده است.

صفحه انتخاب شخصیت در Bring Your Own Blood
صفحه انتخاب شخصیت در Bring Your Own Blood

رنفیلد در 14 آوریل 2023 روی پرده سینماها می رود.

فیلم هیولایی بعدی نیکلاس کیج و نیکلاس هولت، رنفیلد، این جمعه در سینماها اکران می‌شود، و برای جشن گرفتن و تبلیغ این اکران، یک بازی کراواتی به سبک Vampire Survivors در اینجا ارائه شده است.

آلبوم عکس

در طول تابستان محتوای بیشتری برای Bring Your Own Blood منتشر خواهد شد.

بخوانید  هر آنچه باید درباره Dragon's Dogma 2 بدانیم

در مورد فیلم، رنفیلد با بازی کیج در نقش دراکولا و هولت در نقش رنفیلد. رنفیلد سعی می کند خود را از دست دراکولا رها کند تا زندگی خود را بسازد، اما انجام این کار دشوار است زیرا این دو توسط جادوی تاریک محدود شده اند.