کوئنتین تارانتینو دیگر فیلم منتقد فیلم را نمی سازد

کوئنتین تارانتینو دیگر فیلم منتقد فیلم را به عنوان آخرین فیلم خود نمی سازد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ رسانه ها در خبری اختصاصی آخرین مهلت را اعلام کردند کوئنتین تارانتینوکارگردان 61 ساله هالیوودی The Movie Critic را رها کرده و دیگر آن را دهمین و آخرین پروژه خود در سینما نمی داند. دلیل دقیق تصمیم تارانتینو هنوز فاش نشده است، اما منابع ددلاین می گویند که او به سادگی نظر خود را تغییر داده است.

شایعه شده است که چندین بازیگر از فیلم های قبلی تارانتینو مانند ساموئل ال جکسون، جان تراولتا و حتی بروس ویلیس آنها قرار بود در این اثر حضور داشته باشند و سونی پس از همکاری موفق با تارانتینو در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، خود را برای تولید فیلم جدیدی آماده می کرد. «منتقد فیلم» که در سال 1977 در کالیفرنیا می گذرد، داستان یک منتقد مشهور را روایت می کند و تارانتینو می گوید که از سال های نوجوانی خود الهام گرفته است.

برد پیت در نقش کلیف بوث در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

با این حال، هالیوود ریپورتر گزارش داد که در طول توسعه، تارانتینو داستان را بازنویسی کرد و قرار بود کلیف بوث نقش این شخصیت را بازی کند. برد پیت در روزی روزگاری در هالیوود او را به عنوان ستاره اصلی دهمین فیلم خود انتخاب کرد. مشخص نیست که آیا این فیلم دنباله یا پیش درآمدی برای روزی روزگاری در هالیوود در نظر گرفته می شود، اما تارانتینو در نهایت تصمیم گرفت که منتقد فیلم آن چیزی نیست که او برای آخرین فیلمش می خواست.

شروع تولید و عکاسی اصلی قرار بود امسال انجام شود، اما تغییر در سناریو آن را تا ابتدای سال 2025 به تعویق انداخت و سپس به طور کامل لغو شد. این حرکت تکان دهنده تارانتینو بزرگترین شگفتی برای طرفداران سینمای تارانتینو از زمان رها شدن اولیه The Hateful Eight است. تارانتینو که معمولاً به تصمیمات خاص خود شهرت دارد، به برخی از نزدیکان خود اطلاع داده بود که می‌خواهد روی فیلمنامه جدیدی از ابتدا کار کند و دیگر روی پروژه منتقد فیلم کار نمی‌کند.

بخوانید  تاریخ پخش سریال Fallout با انتشار تریلر جدیدی به جلو کشیده شد

کوئنتین تارانتینو اگرچه پس از ساخت 10 فیلم از کارگردانی در سینما کناره گیری می کند، اما اعلام کرد که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه های جدیدی مانند کارگردانی سریال های کوتاه یا نمایشنامه ادامه خواهد داد. او همچنین دو سال پیش رمان روزی روزگاری در هالیوود را منتشر کرد که جزئیات جدیدی مانند پس‌زمینه شخصیت کلیف بوث را روایت می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر