تاد هاوارد در Fallout 5: “من از قرار دادن تاریخ برای هر چیزی اجتناب می کنم”

سری جدید تلویزیونی فال‌آوت پرایم ویدیو با موج جدیدی از علاقه به سری بازی‌های فال‌آوت مواجه شده است، از جمله این سوال که چه زمانی بازی اصلی Fallout را خواهیم دید. اگرچه تایید شده است که بازی Fallout 5 در حال توسعه است، اما تاد هاوارد در مصاحبه ای گفت که تمایلی به تعیین تاریخ دقیقی برای انتشار آینده ندارد.

Fallout 4 در سال 2015 منتشر شد، تقریباً یک دهه از زمانی که این سری شاهد یک بازی اصلی بود، و اگرچه Bethesda تایید کرده است که Fallout 5 در حال ساخت است، هنوز نمی‌دانیم چه زمانی باید منتظر آن باشیم. در سال 2022، تاد هاوارد گفت که بازی Fallout 5 زمانی بعد از Elder Scrolls 6 خواهد آمد، اما وقتی در مصاحبه اخیر با IGN از هاوارد پرسیده شد که آیا هنوز هم همینطور است، هاوارد تمایلی به تایید زمانبندی نداشت.

در حال پخش: بزرگترین تخم مرغ های عید پاک از مجموعه تلویزیونی Fallout

هاوارد پاسخ داد: “من از قرار دادن تاریخ برای هر چیزی اجتناب می کنم. این را به سختی یاد گرفتم.” بنابراین واضح است که تمرکز ما در توسعه جدید Elder Scrolls VI است، اما این بدان معنا نیست که ما چیزهای دیگری را برنامه ریزی نمی کنیم.

در حالی که هاوارد جزئیات زیادی در مورد برنامه های Bethesda برای بازی های آینده ارائه نکرد، او به برخی از بازی های فعلی اشاره کرد که توسعه دهنده همچنان به پشتیبانی و به روز رسانی آن ها ادامه می دهد. ما هنوز در حال انجام کارهای زیادی هستیم، واضح است که روی Fallout 76، و جامعه را می بینیم، افراد زیادی وارد این بازی می شوند و آن را دوباره کشف می کنند و از اینکه این بازی در حال حاضر کجاست بسیار خوشحال هستند. منظورم این است که یکی از بهترین انجمن ها را در تمام بازی های ویدیویی دارد، در کمال تعجب، این یک آخرالزمان بسیار بسیار زیبا است.

Fallout 76 نیز از زمان عرضه این برنامه تلویزیونی با افزایش علاقه همراه بوده است و هفته گذشته رکورد جدیدی را برای بازیکنان همزمان در Steam ثبت کرده است. در حالی که Fallout 76 راه اندازی دشواری داشت و نیاز به به روز رسانی های سنگین پس از انتشار از سوی Bethesda داشت، بازی چند نفره آنلاین اکنون تثبیت شده است و در حال حاضر در فصل شانزدهم است.

بخوانید  سری Dragon Family رکورد دانلود غیرقانونی را در سال 2022 به ثبت رساند

جزئیات درباره Fallout 5 هنوز کمیاب است، زیرا Bethesda هنوز چیزی در مورد طرح یا فضای آن فاش نکرده است. در اوایل سال جاری، زمانی که تاد هاوارد گفت که برخی از عناصر داستانی قرار است در فیلمنامه تلویزیونی Fallout وتو شوند، به دلیل همپوشانی احتمالی با Fallout 5، اشاره‌ای کوچک دریافت کردیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر