سری Dragon Family رکورد دانلود غیرقانونی را در سال 2022 به ثبت رساند

گالادریل جوان به رویا و کابوش در ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت نگاه می‌کند.

در رتبه سوم می توانید فصل سوم سریال The Boys را ببینید و در رتبه چهارم می توانید سریال Moon Knight را ببینید. در رتبه پنجم می توان فصل اول سریال Halo را دید که ممکن است با حضورش در بین 5 سریال برتر از نظر دانلود غیرمجاز شگفت زده شود. زیرا فصل چهارم سریال Stranger Things در رتبه هشتم قرار دارد و دلیل آن این است که شبکه نتفلیکس نسبت به پارامونت پلاس و هر سرویس استریم دیگری در دسترس عموم و مردم کشورهای مختلف است.

یکی دیگر از نکات جالب در این لیست، حضور پر رنگ سری دیزنی پلاس است. از 10 سریال این لیست، 5 سریال متعلق به دیزنی پلاس است که در آن می توانید آثاری مانند سریال Moon Knight، سریال Andor و Obi را ببینید. -سریال Wan Kenobi. در ادامه لیست 10 سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال 2022 به صورت غیرقانونی دانلود شده اند را مشاهده می کنید:

  1. سریال خانه اژدها شبکه HBO
  2. The Lord of the Rings: Amazon Prime Rings of Power Series
  3. سری پسران آمازون پرایم
  4. سری شوالیه ماه دیزنی پلاس
  5. سری Halo Paramount Plus
  6. سری دیزنی پلاس اوبی وان کنوبی
  7. مجموعه کتاب بابا فت دیزنی پلاس
  8. سریال چیزهای عجیب نتفلیکس
  9. Disney Plus She-Hulk: Lawyer Series
  10. سری دیزنی پلاس آندور

سریال House of the Dragon در سال 2022 وارد سریال ارباب حلقه ها خواهد شد بیش از هر سریال دیگری به صورت غیرقانونی دانلود شده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، لیست 10 سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال 2022 به صورت غیرقانونی دانلود شده اند منتشر شد. TorrentFreak مانند هر سال این لیست را منتشر کرد که طبق آن فصل اول سریال House of the Dragon در سال 2022 بیش از هر سریال دیگری دانلود شد. The Lord of the Rings: The Rings of Power در رتبه اول در رتبه دوم قرار دارد. فصل سریال که در واقع رقیب مستقیم سریال خانواده اژدها است.

بخوانید  مبارزه ددپول با ولورین در فیلم و فیلم جدید از پشت صحنه Deadpool 3