مبارزه ددپول با ولورین در فیلم و فیلم جدید از پشت صحنه Deadpool 3


تصاویر و ویدیوهای جدیدی از پشت صحنه بازی Deadpool 3 منتشر شده است که در آن شاهد نبرد ددپول و ولورین هستیم.

دیروز عکس رسمی از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر شد که در آن شاهد حضور هیو جکمن بازیگر نقش ولورین در لباس زرد کلاسیک این شخصیت در کمیک های مارول در کنار رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول بودیم. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونویدیوها و عکس های جدیدی از فیلم Deadpool 3 منتشر شده است. اخیرا عده ای توانسته اند از محل فیلمبرداری Deadpool 3 که در آن ولورین و ددپول با هم دعوا و دعوا می کنند عکس بگیرند که در ادامه مشاهده می کنید:

این تصاویر جزئیات بیشتری را در مورد لباس ولورین ارائه می دهد و همچنین نشان می دهد که فیلم بسیار خشن خواهد بود. زیرا در برخی از این تصاویر شاهد فرورفتن پنجه های ولورین در سر و چشم های ددپول هستیم و همچنین در ویدئوی ارسال شده می توانید اندام های بریده شده ددپول مانند دستش را که از یک پهلو پرتاب می شود مشاهده کنید. پس اگر نگران خشونت فیلم بودید، حداقل این تصاویر و این ویدیو به شما اطمینان می دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو از Deadpool 3 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

البته این را هم باید اضافه کرد که پنجه های ولورین بعدا با جلوه های ویژه اضافه خواهند شد. تصویر دیگری از پشت صحنه بازی Deadpool 3 منتشر شده است که در آن لوگوی فاکس قرن بیستم دیده می شود. بسیاری بر این باورند که این تصویر به احتمال حضور بسیاری از شخصیت‌های مارول اشاره می‌کند که در گذشته توسط فاکس استفاده شده‌اند، اما این هنوز به طور رسمی تایید نشده است:

بخوانید  نقد و بررسی انیمه سوزوم دروازه ای به پادشاهی میازاکی

لوگوی فاکس قرن بیستم در پشت صحنه Deadpool 3

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دیلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش Elektra، اما Corinne در نقش منفی اصلی و Matthew Macfadyen در نقشی نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در Deadpool 3 نقش آفرینی می‌کنند.

شان لویکارگردان فیلم Free Guy و The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، وظیفه نگارش فیلمنامه Deadpool 3 را به همراه زیب ولز بر عهده دارند. ، رینولدز و لوی. علاوه بر این، به گفته لوی، راب سیمونسن با سابقه ساخت موسیقی متن آثاری مانند The Whale، The Adam Project، Ghostbusters: Afterlife و The Way Back، وظیفه ساخت موسیقی متن Deadpool 3 را بر عهده گرفت.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر