خاویر باردم در فیلم فرمول 1 جدید اپل به برد پیت پیوست


خاویر باردم بازیگر برنده اسکار پس از قرارداد با اپل به جمع بازیگران فیلم فرمول 1 Apex با موضوع برد پیت اضافه شد.

فیلمبرداری و تولید Apex به طور رسمی در طول مسابقه Silverstone بریتانیا و اکنون آغاز شد با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری با موضوع فرمول 1 به این فیلم اضافه شد. خاویر باردم بازیگر برنده اسکار No Country for Old Men پس از توافق با اپل قرار است در فیلم Apex بازی کند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد نقش باردم منتشر نشده است. البته ظاهرا Deadline می گوید که نام فیلم هنوز نهایی نشده است و ممکن است تغییر کند.

فیلم Apex برد پیت او را در نقش یک راننده مسابقه‌ای سابق که از دوران بازنشستگی بیرون می‌آید و اکنون راننده تیم APXGP به همراه یک راننده جوان‌تر است، انتخاب می‌کند. برد پیت از فرصت استفاده می کند و سعی می کند با این راننده جدید به اولین نمایش بازگردد. جوزف کوشینسکیکارگردان فیلم Top Gun: Maverick قرار است Apex را بر اساس فیلمنامه ای از آن کارگردانی کند ایرنه کروگر او نویسنده فیلم Top Gun 2 است. برد پیت، دامسون ادریس، کری کندون و توبیاس منزیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Apex حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ماشین فرمول 1 APXGP که برای فیلم Apex در پیست سیلورستون تولید شد

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول 1 نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در Apex خدمت خواهد کرد و او همچنین قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. ری بروکهایمرتهیه کننده با تجربه هالیوودی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم مسابقه ای حضور دارد. انتظار می رود اپل تی وی پلاس Apex را در سینماها نمایش دهد و سپس آن را در سرویس استریم منتشر کند.

بخوانید  معرفی سوغاتی های آنکارا - زومجی

او علاوه بر فیلم جایی برای پیرمردها، سه بار برای بازی در فیلم‌هایی چون «پیش از شب فرا می‌رسد»، «بیوتیفول» و «ریکاردوس بودن» نامزد جایزه اسکار شده است و ویکی کریستینا بارسلونا، ویکی کریستینا بارسلونا، از دیگر آثار او هستند. Skyfall، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales، فیلم مادر، فیلم Loving Pablo، فیلم Everybody Knows، فیلم Dune، اخیراً فیلم The Little Mermaid. فیلم The Dune: Part 2 و انیمیشن Spellbound از آثار آینده باردم هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر