سیستم مورد نیاز برای The Lord of the Rings: Gollum در حالت Retrace

بازی The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ 4 ژوئن برای پلتفرم های Xbox Series X برای Xbox Series S، PlayStation 5، Xbox One، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ بازی در تاریخ دیگری عرضه خواهد شد.

ساخت بازی Lord of the Rings: Gollum محصول استودیوی آلمانی Daedalic Entertainment که انتشار آن چندین بار به تعویق افتاده بود، به پایان رسید. به گفته سازندگان، این بازی از قابلیت ردیابی کارت گرافیک Nvidia RTX پشتیبانی می کند و از این رو، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Lord of the Rings: Gollum با استفاده از این ویژگی را اعلام کرده اند.

سیستم مورد نیاز بازی The Lord of the Rings Gollum

اما اگر قصد دارید بازی را در حالت Retracing و با تنظیمات گرافیکی Ultra در 4K و 60 فریم تجربه کنید، ابتدا باید پردازنده های ذکر شده برای حالت non retracing یا مدل های بهتر را داشته باشید. علاوه بر 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک RTX 4080 با پارامترهای عملکرد شما به DLSS نیاز خواهید داشت. تنظیمات عملکرد DLSS 3 نیز برای دارندگان کارت های گرافیک سری RTX 40 که قصد دارند بازی خود را با حداقل 120 فریم تجربه کنند، پیشنهاد می شود.

اول از همه برای اجرای بازی در هر حالت و تنظیمات گرافیکی به سیستم عامل ویندوز 10 یا 11 و 45 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. اگر می خواهید بازی را با تنظیمات گرافیکی بالا یا فوق العاده در 4K و 60 فریم بدون ترسیم مجدد تجربه کنید، به پردازنده Intel i5-8400 یا AMD Ryzen 5 3600، هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3070 با عملکرد DLSS نیاز دارید. تنظیمات. شما خواهید بود

بخوانید  بررسی سریع X - یک چهارم مایل به جلو، دو ربع مایل عقب

به تازگی سازندگان بازی The Lord of the Rings: Gollum از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در دو حالت پخش فعال و غیرفعال رونمایی کرده اند.