تعیین تعداد صحنه های بعد از پایان Guardians of the Galaxy 3

Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 مه منتشر شود.

جیمز گان، کارگردان سری فیلم های نگهبانان کهکشان، اخیراً صحنه های پس از پایان را شماره گذاری کرده است. Guardians of the Galaxy Vol. 3 تایید شد

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، شراب دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول Guardians of the Galaxy، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 به جیمز گان رسید.

یک لحظه قبل Guardians of the Galaxy Vol 3 در مقابل هیئتی از منتقدان و سایرین با واکنش‌های مثبت اکران شد و بسیاری معتقدند این فیلم نه تنها پایانی مناسب برای شخصیت‌های Guardians of the Galaxy است، بلکه بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول از آن زمان است. Avengers: Endgame محسوب می شود. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتعداد صحنه های بعد از پایان Guardians of the Galaxy 3 مشخص شد.

جیمز گان کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy 3 در اینستاگرام شخصی خود در پاسخ به یکی از طرفداران تایید کرد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 دارای دو صحنه پس از پایان است که البته جای تعجب نیست و اساسا فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دو صحنه بعد از پایان دارند، آنها مربوط به پایان هستند، اما او قول داد که بهتر است تا زمانی که صحنه پایانی را تماشا نکرده‌اید، صندلی خود را ترک نکنید. هنوز مشخص نیست که این صحنه ها درباره چه چیزی هستند، اما برخی معتقدند یک صحنه ممکن است به آینده آدام وارلاک در MCU اشاره داشته باشد.

بخوانید  Cyberpunk 2077: بزرگترین تغییرات Phantom Liberty