سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Callisto Protocol

بازی Callisto Protocol در 2 دسامبر سال جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. فصلنامه این بازی شامل داستان DLC جدید، حالت‌ها و پوسته‌های بیشتر و انیمیشن‌های مرگ شخصیت‌ها می‌شود. گلن اسکافیلد، کارگردان این بازی اعلام کرده است که هیچ یک از این محتویات اضافی از بازی حذف نشده است و به عنوان اضافی اضافه خواهد شد.

استودیو Striking Distance در حین به روز رسانی صفحه Steam برای بازی ترسناک Callisto Protocol، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه رایانه شخصی بازی را اعلام کرد. بازیکنان حداقل به یک پردازنده Intel Core i5 -8400 یا AMD Ryzen 5 2600 با 8 گیگابایت رم. همچنین کارت گرافیکی که استفاده می کنید نباید کمتر از GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 580 باشد. DirectX 11 و حافظه ذخیره سازی 75 گیگابایتی یکی از ملزومات اجرای این بازی است.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Callisto Protocol

صفحه Steam بازی Callisto Protocol حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه شده برای اجرای نسخه رایانه شخصی بازی را مشخص کرده است.

اما در مورد سیستم پیشنهادی، تراشه Core i7-8700 یا Ryzen 5 3600 و همچنین 16 گیگابایت رم ذکر شده است. علاوه بر این، با کارت گرافیک GeForce GTX 1070 یا Radeon RX 5700 با DirectX 12، می توانید بازی را با کیفیتی که می خواهید اجرا کنید. در اینجا به حافظه ذخیره سازی 75 گیگابایتی نیز اشاره شده است اما این بار نوع SSD پیشنهاد می شود. هنوز جزئیات سخت افزاری مورد نیاز برای استفاده از ویژگی هایی مانند ray tracing و وضوح 4K و تنظیمات Ultra بازی اعلام نشده است.

بخوانید  آخر هفته چه فیلمی ببینیم: از Mr. Holland's Opus تا Margaret