سری Masters of the Air رکورد بزرگترین افتتاحیه در شبکه اپل را شکست

Masters of the Air بیش از هر سریال دیگری در اپل تی‌وی پلاس در هفته اول انتشار خود بازدید داشت.

او بازی می کند سریال Masters of the Air ماه گذشته در Apple TV Plus با انتشار دو قسمت اول به طور همزمان و اکنون جدیدترین قسمت آن آغاز شد. اخبار سینما و تلویزیونسریال Hakeman Asman شروعی بی سابقه داشت. به گفته اپل، سریال Masters of the Air در هفته افتتاحیه خود بیش از هر سریال دیگری در همان بازه زمانی در شبکه Apple TV Plus تماشا شد. قسمت ششم این سریال قرار است جمعه هفته جاری پخش شود و قسمت نهم و پایانی آن در تاریخ 15 مارس (25 اسفند) پخش خواهد شد.

اگرچه آمار دقیقی در دسترس نیست، سری Hakeman Asman در مقایسه با نسخه های اصلی اپل مانند سری Hijack، سریال The Morning Show و سری Severance محبوبیت بیشتری داشت. نکته قابل توجه دیگر این است که تعداد بینندگان Masters of the Air در سطح جهانی نسبت به هفت روز اول پخش آن 65 درصد افزایش یافته است. همچنین توانست رشد دو رقمی بینندگان را در بیش از 100 منطقه حفظ کند.

سریال Two Asman Sages بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است که وقایع آن الهام گرفته از واقعیت است و در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد و این سریال در واقع در ادامه تولید و انتشار سریال Band of Brothers تولید شده است. سریال اقیانوس آرام استیون اسپیلبرگ و تام هنکس آنها همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه بازگشته اند. رمان استادان هوا نوشته دونالد ال. میلر این رمان در سال 2007 منتشر شد. این رمان داستان واقعی و بسیار شخصی بمب گذاران انتحاری آمریکایی در جنگ جهانی دوم را دنبال می کند.

بخوانید  فیلم South Park سرانجام به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد خود با کیفیت 4K Blu-Ray منتشر شد

خدمه بمب افکن آمریکایی از سریال Masters of the Air لذت می برند

این سریال که در 9 قسمت تولید شده، قرار است جنگ را تا نزدیکی خانه هیتلر نشان دهد. جان اورلوف جان چبان وظیفه نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی سریال Masters of the Air را بر عهده داشت. کری فوجیناگا کارگردانی 4 قسمت اول، آنا بودن و رایان فلک قسمت های 5 و 6، دی ریس قسمت های 7 و 8 و تیم ون پتن قسمت نهم و آخر سریال Sky Rulers را کارگردانی کردند.

آستین باتلر، کلوم ترنر، بری کیوگان، آنتونی بویل، نیت مان، راف لاو، شوتی جاتوا، جیمز موری، تامی جسوپ، کای الکساندر، فردی کارتر، نیکولای کینسکی، آدام لانگ، جردن کولسون، فیون اوشی، لری دیویدسون، فرانسیس لاهال، ادوارد اشلی، کیرون مور، دیمیتری لئونیداس، لوئیس هافمن، سم هیزلدین و جان هاپکینز از جمله بازیگران حاضر در سریال Masters of the Air هستند که ایفای نقش کرده‌اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر