در یک لحظه دور کامل، Helldivers 2 به افراد بیشتری کمک کرد تا Starship Troopers را کشف کنند.

Helldivers 2 اساساً یک بازی Starship Troopers به ​​جز نام است، و به درستی، دنباله باگ‌سازی به طور قابل توجهی به افزایش بینندگان فیلم اکشن کلاسیک 1997 کمک کرده است. سرورهای پرجمعیت بازی

بر اساس آمار تلویزیون آنلاین ردیاب مخاطبان تلویزیونی (از طریق Eurogamer)، علاقه به Starship Troopers از حدود 18 فوریه شروع به افزایش کرد و از آن زمان به بعد به افزایش خود ادامه داد و در زمان نگارش این فیلم بیست و پنجمین فیلم محبوب آنلاین بود. کارگردان بازی Johan Pilestedt پاسخ کوتاهی به علاقه مجدد به Starship Troopers داشت:

در حالی که Helldivers 2 همچنین چند عنصر را از Warhammer 40K به عاریت گرفته است – Helldivers عنوان شده در مورد موعظه درباره دموکراسی کمی بیش از حد مشتاق هستند – Starship Troopers در درجه اول منبع اصلی الهام در اینجا هستند. یوری لونتال – پیتر پارکر در سریال مرد عنکبوتی اینسامنیاک – یکی از چهار صدای پشت سر گروه Helldivers است و این بازیگر می گوید که «به شدت» از فیلمی به کارگردانی پل ورهوون الهام گرفته است.

“من پیامی دریافت کردم که مشارکت من در Helldivers 2 را تایید می کرد” لوونتال توییت کرد. “و در صورتی که مشخص نبود، اجرای من HEAVY از Starship Troopers الهام گرفته شده بود.”

در پشت صحنه، Arrowhead سازنده Helldivers 2 در حال افزایش تلاش برای بازی موفق خود است. بعد از یک هفته پرمشغله شروع در رایانه شخصی و PS5، استودیو ظرفیت سرور را افزایش داده و قصد دارد کارکنان بیشتری را استخدام کند.

“Helldivers 2 فقط زمان بسیار خوبی است، و باید روی آن حساب کرد تا شما را متقاعد کند که برای مدت طولانی بمانید. صادقانه بگویم، من فروخته شدم – این سرگرم کننده ترین بازی من در یک شوتر جدید در سال های اخیر بوده است.” جردن رامی در نقد GameSpot's Helldivers 2 نوشت.

بخوانید  استیون سودربرگ برای کارگردانی فیلم Ocean چهارم باز نخواهد گشت

تحریریه مجله بازی یک گیمر