بازی جدید Crazy Taxi یک بازی سرویس زنده خواهد بود

به تازگی اطلاعات بیشتری در مورد راه اندازی مجدد Crazy Taxi منتشر شده است و به نظر می رسد که این یک محصول لایو اکشن خواهد بود.

در طول جوایز بازی 2023، سگا چندین بازی در حال توسعه را معرفی کرد، مانند بازسازی Crazy Taxi و Jet Set Radio. همچنین اعلام شد که این شرکت در حال کار بر روی نسخه کاملا جدید Crazy Taxi است و این اثر قرار است یک بازی AAA باشد. بنابراین پروژه ارسالی تنها یک بازسازی ساده نخواهد بود. حالا یک منبع خبری به نام میدوری، مجموعه ای از پست ها و ادعاهای جالب در مورد بازی جدید را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. تاکسی دیوانه او آن را دریافت کرد.

بازی جدید تاکسی دیوانه اینطور گفته شد یک افکت سرویس زنده وجود خواهد داشت زیرا حالت بقا با پشتیبانی 100 نفر و بازی هایی مانند GTA Online و Fortnite با الهام از شبکه اجتماعی X جزئیات جالبی در مورد بازی خواهید دید تاکسی دیوانه موضوعی که در روزهای اخیر مورد بحث بازیکنان قرار گرفته است. طبق ادعای او، در اصل یک بازسازی از بازی است تاکسی دیوانه در کنار یک بازی خدماتی زنده منتشر می شود که شامل عناصری است که می تواند با سایر محصولات موجود در بازار بازی های ویدیویی امروزی رقابت کند.

همچنین اشاره کردیم که این مورد برای جت ست رادیو خواهد بود، یعنی ابتدا نسخه بازسازی شده این بازی منتشر می شود و سپس نسخه سرویس زنده نیز شروع به کار می کند. میدوری ادعا کرد که این ریبوت بازی دارای عناصر تیراندازی خواهد بود و شباهت هایی به Fortnite در طراحی آن خواهد داشت. گفته می شود این بازی دارای طراحی جهان باز با تمرکز قوی بر اکتشاف و روایت داستان کاملاً جدید است.

بخوانید  ایکس باکس بعدی احتمالا توسط تیم دیگری ساخته خواهد شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر