استیون سودربرگ برای کارگردانی فیلم Ocean چهارم باز نخواهد گشت



با وجود اشتیاق جورج کلونی برای ادامه سریال Ocean's Heist، کارگردان استیون سودربرگ فرصت بازگشت برای قسمت چهارم خود را رد کرد. در مصاحبه با تنوعسودربرگ قاطعانه اظهار داشت که برای او این سریال پس از قسمت سوم در سال 2007 به پایان رسید.

سودربرگ گفت: «بعد از ساخت فیلم سوم، احساس کردم این سریال برای من واقعاً تمام شده است. “وقتی استودیو به من نزدیک شد تا ببیند آیا در ادامه فرنچایز نقش دارم یا نه، به آنها گفتم نه، زیرا این یک قدم به جلو به نظر نمی رسید. من دنبال چیز دیگری هستم.”

اما در مصاحبه با Uproxx جورج کلونی، ستاره اوشن، برای تبلیغ The Boys in the Boat، فاش کرد که فیلمنامه امیدوارکننده ای برای چهارمین فیلم اوشن آماده است. دنباله بالقوه، که گفته می شود از سریال درام سال 1979 الهام گرفته شده است، با هدف دمیدن روح تازه ای به مجموعه سرقت ها، بازنشستگانی را نشان می دهد که تصمیم به سرقت می گیرند تا کمی سرگرمی را به زندگی خود بازگردانند. کلونی گفت: «ما اکنون یک فیلمنامه واقعاً خوب برای Ocean's دیگر داریم، بنابراین ممکن است در نهایت یک فیلم دیگر بسازیم.

سودربرگ این فرنچایز را بیش از یک دهه و نیم پس از کارگردانی Ocean's Thirteen که در سال 2007 منتشر شد، انتخاب کرد. در حالی که کلونی و سودربرگ درباره بازدید مجدد از دنیای اوشن بحث می کردند، مرگ برنی مک، یکی از بازیگران گروه، منجر به تصمیمی متقابل می شود. فعلاً با این رویکرد ادامه ندهید.

تمرکز اخیر سودربرگ بر پروژه های مختلف، مانند پایان سه گانه مایک جادویی و فیلم ترسناک فراطبیعی آینده او Presence، بر تعهد او به کاوش در قلمروهای خلاقانه جدید تأکید می کند. Presence با بازی لوسی لیو و جولیا فاکس قرار است در 19 ژانویه در ساندنس به نمایش درآید.

بخوانید  Destiny 2 Wish-Keeper Exotic Bow – چگونه ماموریت عجیب و غریب Starcrossed را شروع کنیم

تحریریه مجله بازی یک گیمر