سری ایکس باکس

مایکروسافت از باندل Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای سری Xbox رونمایی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که مایکروسافت باندل ویژه ای را برای سری ایکس باکس عرضه خواهد کرد سری ویژه ایکس باکس

مایکروسافت اعلام کرده است که طرفداران باید دستان خود را برای دریافت سری Xbox با تم باب اسفنجی بالا ببرند زیرا این بسته در ساعت 11 روز پنجشنبه 26 اسفند 1402 به وقت ایران دارای پیشنهاد محدود خواهد بود. این بسته فقط در منطقه ایالات متحده و از طریق بخش Best Buy Drops در برنامه تلفن همراه فروشگاه Best Buy در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد تعدادی بازی ایکس باکس را برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه کند که به کاربران کنسول‌های رقیب اجازه می‌دهد Pentiment، Hi-Fi Rush، Sea of ​​Thieves و Grounded را تجربه کنند. ظاهرا فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت در یک جلسه پرسش و پاسخ داخلی اعلام کرد که تولید کنسول های ایکس باکس متوقف نخواهد شد.

سارا باندرئیس Xbox اخیراً اعلام کرد: “ما همچنین روی طراحی و برنامه های نسل بعدی (کنسول ها) سرمایه گذاری کرده ایم. ارائه بزرگترین جهش فنی در نسلی از کنسول ها نمونه ای از این است. جهشی که تجربه و دیدگاه بازیکنان و توسعه دهندگان را بهبود می بخشد.» مایکروسافت احتمالاً نسل میانی Xbox Series را معرفی خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کمک کوالیشن به استودیو Undead Labs در توسعه State of Decay 3