سریال Pennyworth از دی سی پس از سه فصل توسط HBO Max لغو شد

اوایل این ماه، HBO Max لغو شد سریال Doom Patrol و سریال Titans و پایان این دو سریال در پایان فصل چهارم و اکنون در آخرین اخبار سینما و تلویزیونیک سری دیگر از DC کنسل شده است. HBO Max رسما اعلام کرد که Pennyworth پس از سه فصل کنسل شده و برای فصل چهارم تمدید نخواهد شد و به این ترتیب سومین سریال دنیای DC به پایان می رسد.

همچنین در مورد سریال شبکه CW دنیای دی سی، امسال سریال فلش بالاخره پس از ۹ فصل به پایان می رسد، سریال شوالیه های گاتهام طبق برنامه از این شبکه پخش می شود اما آینده فعلی آن نامشخص است و فصل سوم سوپرمن و لوئیس اماده برای بازی. با این حال، گان می گوید که سریال سوپرمن و لوئیس احتمالاً پس از پخش فصل سوم و ظاهراً حداقل تا فیلم جدید سوپرمن در سال 2025 ادامه خواهد داشت.

در این سریال شاهد حضور شخصیت هایی مانند توماس وین و مارتا کین هستیم که در واقع ریشه شناخت این شخصیت ها را با یکدیگر بازگو می کند. جک بنن، بن الدریج، رایان فلچر، پالوما فیت، جیسون فلمینگ، اما پیتز، پولی واکر، جسیکا البی، هینسلی لوید بنت، دوروتی اتکینسون، ایان پولستون دیویس، دنی وب و رامون تیکارام از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. سریال Pennyworth. و ایفای نقش کردند.

HBO Max از لغو سریال Pennyworth پس از سه فصل خبر داد و بنابراین این سریال برای فصل چهارم باز نخواهد گشت.

سریال Pennyworth ابتدا در Epix پخش شد که اکنون MGM Plus است، سپس با شروع فصل سوم به HBO Max منتقل شد. سریال Pennyworth داستان اولیه زندگی آلفرد پنی ورث، خدمتکار بروس وین را روایت می کند که در واقع یک سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا در دهه سوم زندگی خود بود. در این دوره او یک شرکت امنیتی ایجاد می کند و با جوان بسیار ثروتمندی به نام توماس وین آشنا می شود و با او همکاری می کند. اتفاقات سریال در دهه 60 در لندن رخ می دهد.

بخوانید  مبین نت با اینترنت فیبر نوری در Alcomp 2023 دانلود 100 مگابایت

در کنار سریال Peacemaker که برای فصل دوم بازخواهد گشت، انیمه هارلی کوین نیز به کار بر روی HBO Max ادامه خواهد داد. در واقع این انیمیشن برای فصل چهارم تمدید شده و فعلا برنامه ای برای لغو پخش آن وجود ندارد. جیمز گان، رئیس استودیو دی سی نیز سریال هارلی کوین را ستود و آن را فوق العاده توصیف کرد. انیمیشن هارلی کوین در واقع در حال دریافت برچسب Elseworlds است و ظاهرا فصل چهارم آن هنوز آخرین فصل آن نخواهد بود.

هارلی کوئین، پویسون آیوی و دیگر شخصیت های انیمیشن هارلی کوین