دره دریم لایت دیزنی: چگونه دانه های قهوه تهیه کنیم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

استیچ خیلی خواب آلود است و قهوه می خواهد. او یک نهال درخت قهوه را به شما می دهد تا شفا پیدا کنید، سپس باید آن را به WALL-E برگردانید تا شما را با یافتن اقلام موظف کند.

  • 25x سنگریزه
  • 25x خاک رس
  • 1 عدد کیف

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dreamlight Valley، مرکز راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

با در اختیار داشتن نهال احیا شده، به گلاد توست بروید، چاله ای حفر کنید، آن را در آنجا بکارید و آبیاری کنید. در کمتر از یک ساعت، یک درختچه کوچک در نهایت رشد می کند و به شما امکان می دهد دانه های قهوه را برداشت کنید، که می توانید از آن برای تهیه نوشیدنی های کافئین دار منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین، فراموش نکنید که تلاش Stitch را کامل کنید!

اولین قدم برای تهیه دانه های قهوه در دریم لایت ولی مستلزم این است که با استیچ دوست شوید. این یک روند تا حدودی پیچیده است که روزها طول می کشد، بنابراین اگر هنوز با تهدید آبی مواجه نشده اید، می خواهید در اسرع وقت شروع کنید.

هنگامی که با Stitch دوست شدید، باید دوستی او را به سطح 4 برسانید و تلاش “Very Sleepy Stitch” را شروع کنید. با این حال، این تلاش فقط با صحبت کردن با استیچ شروع نمی شود – در عوض، باید به باغ WALL-E بروید و به دنبال یک فنجان سفید روی زمین بگردید. این را به WALL-E ببرید، که سپس به شما می‌گوید که برای شروع تلاش واقعی با Stitch صحبت کنید.

بخوانید  Lies of P پیش‌سفارش‌ها در آمازون و Best Buy به‌صورت زنده وجود دارد
از دانه های قهوه برای تهیه انواع نوشیدنی های کافئین دار استفاده می شود.
از دانه های قهوه برای تهیه انواع نوشیدنی های کافئین دار استفاده می شود.

سنگریزه ها و خاک رس را می توان در فلات آفتابی حفر کرد، در حالی که کیسه را می توان با استفاده از الیاف و خاک ساخت. وقتی این مواد را جمع آوری کردید، به عقب برگردید و با WALL-E صحبت کنید، سپس از یک ایستگاه کاردستی برای تعمیر درخت قهوه جوان استفاده کنید.

همه عاشق یک فنجان جاوا هستند، بنابراین منطقی است که بخواهید دانه های قهوه را در دره دریم لایت دیزنی پیدا کنید و مقداری برای شخصیت خود دم کنید. برای دستیابی به این ماده آشپزی، باید با یک دوست بداخلاق دوست شوید و چند تلاش را انجام دهید، بنابراین برای دریافت کامل دانه های قهوه به ادامه مطلب بروید.

چگونه دانه های قهوه را در دره دریم لایت دیزنی بدست آوریم