هر آنچه باید در مورد The Authority، تیم فوق العاده افراطی دی سی بدانید


دنیای جدید فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی DC شامل قهرمانان سنگین‌وزنی مانند بتمن و سوپرمن، نسخه‌های جدید نمادهای آشنا مانند سوپرگرل و مجموعه‌ای از داستان‌های Elseworlds است که در آن نگاه‌های جدی به جوکر می‌تواند رشد کند. بین تمام این پروژه‌ها یک تیم فوق‌العاده از ضدقهرمانان قرار گرفته‌اند که پیش از این هرگز به صفحه نمایش بزرگ راه پیدا نکرده‌اند. گروهی از فراانسان‌های عمل‌گرا که به عنوان اقتدار شناخته می‌شوند.

The Authority که اساساً ضد لیگ عدالت است، از سال 1999 به شکل های مختلفی وجود داشته است، اما هرگز از صفحه چاپ شده فراتر نرفته است. نزدیکترین چیزی که اتوریتی به یک فیلم داستانی رسیده است، سوپرمن علیه نخبگان محصول 2012 بود، اقتباسی از اکشن کامیکس شماره 775 در سال 2001 که در آن سوپرمن با یک تیم هوشیار که به اقتدار ادای احترام می کنند، می رود.

به سرعت به جلو بروید، و The Authority سرانجام برای نمایش بزرگ به عنوان بخشی از دنیای جدید DC به رهبری جیمز گان و پیتر سافران آماده است. گان که به‌عنوان نوع بسیار متفاوتی از داستان‌های ابرقهرمانی توصیف می‌شود که در خط پروژه‌های خدایان و هیولاهای DCU دیده می‌شود، می‌گوید این فیلم به حوزه عدالت خاکستری اخلاقی که Authority نمایندگی می‌کند، می‌پردازد. اگر می‌پرسید افرادی مانند Midnighter، Jenny Sparks، و Jack Hawksmoor چه کسانی هستند، ما یک تفکیک سریع در زیر آماده کرده‌ایم که شما را به سرعت بالا می‌برد.

ریشه ها

قدرت
قدرت

این تیم در سال 1999 در کتاب The Authority اثر وارن الیس، برایان هیچ و یک تیم خلاق که شامل پل نیری، لورا مارتین و بیل اونیل نیز می شد، وارد قفسه های فروشگاه شد. برخی از مفاهیم این مجموعه به زمان ناشر Wildstorm’s Stormwatch، یک گروه هوشیار دیگر که به صورت مخفیانه به عنوان یک جوخه مخفی تحت حمایت سازمان ملل متحد عمل می کرد، برمی گردد. هنگامی که این گروه تعطیل شد، رهبر تیم، جنی اسپارکس تصمیم گرفت که امور را به دست خود بگیرد و تیم کاملا جدیدی را تشکیل داد که می توانست از سیاره در برابر تهدیدات مختلف محلی، کیهانی و بین بعدی محافظت کند.

بخوانید  انتشار تریلر جدید فیلم Transformers 7 با محوریت نمایشگاه خودروی پورشه

تفاوت بزرگ اینجا در مقایسه با Stormwatch؟ این سازمان از خود تأمین مالی می‌کرد و به هیچ دولت یا ملتی پاسخگو نبود، زیرا این کار را به هر طریق لازم انجام می‌داد.

لیگ ضد عدالت

در حالی که تیم‌های ابرقهرمانی مانند لیگ عدالت قوانین و مرزهای مشخصی دارند، The Authority این روند را پشت سر می‌گذارد و از یک کد افتخاری بسیار ضعیف پیروی می‌کند. این تیم از کثیف کردن دستان خود ترسی ندارد و منظور من از کثیف کردن افراد شرور با تکنیک هایی است که باعث می شود تیم مورتال کامبت متلاشی شود. این سازمان رویکردی عمل‌گرایانه برای مبارزه با جرم و جنایت و بحران اتخاذ می‌کند و تحت فرض نیرویی عمل می‌کند که کار خوبی انجام می‌دهد که ده‌ها جسد را در پی آن‌ها بر جای می‌گذارد و آسیب‌های جانبی گسترده را در سراسر جهان به جا می‌گذارد.

خشونت افراطی تنها یک ابزار در زرادخانه اقتدار است و آنها اصلاً به درک عمومی از اقدامات خود اهمیت نمی دهند.

چه کسی در اقتدار است؟

تیم اصلی
تیم اصلی

مانند اکثر تیم‌های فوق‌العاده، فهرست The Authority دائماً تغییر می‌کند و می‌بیند که اعضا در حال ورود و خروج از سرویس هستند. تیم اول مجموعه متنوعی از اعضا و نابغه‌های آینده‌نگر را شامل می‌شد که هر یک از اعضا دارای قدرت‌ها و رویکردهای منحصربه‌فردی برای نجات روز بودند.

جنی اسپارکس

هر قرن تاریخ بشر دارای روحی راهنما بوده است و جنی اسپارکس این نقش را به عنوان نیرویی برای تغییر و خیر در طول دهه 1900 ایفا کرد. اسپارکس که قادر به دستکاری الکتریسیته بود سرانجام در اوایل دهه 1900 می‌میرد و جنی کوانتوم جایگزین او می‌شود. ، کودک قرن آن زمان.

جک هاوکمور

پادشاه شهرها، جک هاکسمور توسط موجودات فضایی ربوده شده و مورد آزمایش قرار گرفته و با چندین توانایی جدید به زمین بازگشته است. او قادر به برقراری ارتباط همزیستی با هر شهری است که در آن قرار دارد، قدرت و دوام بیشتری دارد، حواس بهتری دارد، کفش‌های ورزشی ارگانیک برای پاهایش و تراشه‌ای بزرگ روی شانه‌هایش دارد.

مهندس

آنجلا «آنجی» اسپیکا که از سنین جوانی به ابرقهرمانان علاقه داشت، از نبوغ خود برای ایجاد نوعی رادیکال از فناوری نانو استفاده کرد که خون خود را با آن جایگزین کرد. اسپایکا با 9 پیمانه ربات کوچک درون خود، می تواند خود را با فلز مایع مسلح کند، تغییر شکل دهد و از طریق تکنوپاتی با ماشین ها ارتباط برقرار کند.

بخوانید  کنترل چند نفره رایگان نخواهد بود

نیمه شب

اگر بتمن قانون بدون کشتن خود را حذف کند چه می شود؟ شما Midnighter را دریافت خواهید کرد، یک هوشیار بدبین که می تواند شما را حتی قبل از اینکه اولین مشت خود را پرتاب کنید، شکست دهد. Midnighter در مورد توانایی‌های رزمی برنده شده است، زیرا ترکیبی از پیش‌شناخت رزمی، کاشت بقا، ویژگی‌های فیزیکی بهبود یافته و زیرکی تاکتیکی مشتاق او را به یکی از خطرناک‌ترین مردان جهان تبدیل کرده است.

آپولو

عضله اقتدار و شوهر Midnighter، آپولو دارای چندین قدرت شبیه به سوپرمن است. با داشتن انرژی کافی خورشیدی، پادشاه خورشید همتراز با آخرین پسر کریپتون است و تقریباً غیرقابل توقف است. حتی بدون منبع انرژی دوستدار محیط زیست، آپولو نیرویی است که می توان با آن حساب کرد، زیرا مبارزه با Midnighter به او کمک کرد تا به یک مبارز تن به تن استاد تبدیل شود.

سریع

سوئیفت یک جنگجوی با استعداد ژنتیکی که باورهای صلح‌طلبانه‌اش را کنار می‌گذارد تا از جهان محافظت کند، سوئیفت در هنگام پرواز با سرعتی کورکننده به نام خود عمل می‌کند. ژنتیک پرندگان او او را به یک جنگنده خطرناک در خشکی نیز تبدیل می کند، و همچنین به عنوان ناوبر برای Authority on the Carrier، مقر اصلی فضاپیمای حساس متحرک گروه، خدمت می کند.

دکتر

نباید با بی‌بی‌سی که ساکن بی‌بی‌سی است اشتباه شود، دکتر یکی از قدرتمندترین موجودات موجود در زمان هوشیاری است. در حال بهبودی از اعتیاد به مواد مخدر، این تجسم دکتر آخرین مورد از صف طولانی شمن های زمینی است و اساساً می تواند واقعیت را با قدرت های جادویی گسترده خود بازنویسی کند.

خواندن توصیه می شود

مجموعه‌ای ثابت از کتاب‌های کمیک و رمان‌های گرافیکی از Authority وجود دارد، بنابراین اگر به دنبال کاوش عمیق‌تر در ماجراهای آن‌ها قبل از ورود به صفحه بزرگ هستید، اکنون زمان خوبی برای شیرجه زدن است. اگر بتوانید The Absolute Authority: Volume 1 را پیدا کنید، مجموعه 12 شماره‌ای الیس و هیچ، خواندنی فوق‌العاده است، در حالی که مارک میلار و فرانک کویتلی، تام پیر، داستین نگوین و آرتور آدامز نیز پس از خروج الیس و هیچ تعداد زیادی از شماره‌ها را جمع‌آوری کردند. .

بخوانید  بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G

Omnibus Authority یک مجموعه غول‌پیکر است که اگر می‌خواهید مقداری فضای قفسه را ذخیره کنید، همه این داستان‌ها را جمع‌آوری می‌کند، و ظاهر بعدی تیم پس از راه‌اندازی مجدد آن را می‌توانید در جلدهای شومیز تجاری Harsh Realities، Fractured Worlds و Coup d’etat پیدا کنید. فراتر از آن، ماجراهای دیگر تیم در The Lost Year، World’s End و Rule Britannia جمع آوری شده است. در عصر کنونی کمیک‌ها، مینی سریال اخیر توسط گرانت موریسون و میکل جانین، سوپرمن را با دشمن قدیمی‌اش منچستر بلک متحد کرد تا نسخه جدیدی از The Authority را تشکیل دهند. چگونه ماهیت قهرمانانه سوپرمن با رویکرد عملگرایانه تر The Authority همراه است؟ باید بخونی تا بفهمی

از فیلم Authority چه انتظاری باید داشت

هنوز روزهای اولیه برای استودیو دی سی و اقتباس بعدی آن است، اما به نظر می رسد اولین بازی لایو اکشن این تیم از ماهیت بدبینانه و خشونت شدید آن دوری نمی کند. گان هنگام افشای برنامه های دنیای دی سی گفت: «The Authority نوع متفاوتی از داستان ابرقهرمانی است. “آنها اساساً خوش نیت هستند، اما آنها فکر می کنند که جهان کاملاً شکسته شده است و تنها راه حل آن این است که امور را به دست خود بگیرید، این یعنی کشتن مردم، نابود کردن سران کشورها، تغییر دولت ها – اساساً هر چیزی که آنها می خواهند. برای اینکه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنیم، خواهیم دید که چگونه این سفر برای آنها پیش خواهد رفت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.