ساخت یک شوتر کوآپ جدید از یوبیسافت

همچنین هندرسون می‌گوید بازی Project Q هنوز درحال ساخت است و بازی‌آزمایی آن هم به‌صورت فعال ادامه دارد. هنوز اطلاعات بیشتری درمورد این بازی مشخص نیست. بااین‌حال خوشبختانه هنوز با سرنوشت مشابه Ghost Recon Frontline رو‌به‌رو نشده است!



منبع

چندماه پیش بود که یوبیسافت از Project Q رونمایی کرد که یک بازی شوتر، بتل آرنا و تیمی است. اما به‌نظر این تنها پروژه یوبیسافت نیست که نام رمز آن یکی از حروف الفبای انگلیسی است و این شرکت بازی دیگری به‌نام Project U دردست ساخت دارد. تام هندرسون، خبرنگار و افشاگر شناخته‌شده صنعت ویدیوگیم در وبسایت Insider Gaming نوشته است حتی یک صفحه رسمی برای این بازی در وبسایت یوبیسافت ایجاد شده است.

طبق اطلاعات لورفته، یوبیسافت درحال ساخت یک شوتر کوآپ به‌نام Project U است؛ اثری که در آن بازیکنان باید دربرابر یک تهدید عظیم متحد شوند.

در توضیحات این وبسایت نوشته است: «یک کانسپت جدید از شوتر کوآپ جلسه‌محور است (یعنی با اتمام هرمرحله، به‌لابی بازگردانده می‌شوید)؛ جایی‌که بازیکنان زیادی برای غلبه‌بر یک تهدید بزرگ، باهم متحد می‌شوند». منابع هندرسون می‌گویند مراحل بازی‌آزمایی پروژه شروع شده و درحالی‌که اطلاعات کمی از آن موجود است، اما سیستم موردنیاز این مرحله مشخص شده است.

برای تجربه بازی روی ۶۰ فریم، نیازمند یک پردازنده Intel Core i7-6700K یا AMD Ryzen 5 2600، کارت گرافیک GeForce RTX 2060 یا Radeon RX Vega 64 و رم دوچنله ۱۶ گیگابایتی هستید. جالب اینکه این بازی‌آزمایی درحال‌حاضر مختص اروپا است. مشخص نیست این اثر هم به‌مانند XDefiant یا The Division Heartland اثری رایگان است یا خیر و باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند.

بخوانید  توسعه دهنده Company of Heroes با اخراج مواجه شده است