ساخت ریبوت جدید فیلم پسر جهنمی با امتیاز بزرگسالان تایید شد

ساخت ریبوت جدید فیلم پسر جهنمی تایید شد و سازندگان، نام و سن این فیلم اعلام شدند.

پیش از آن، ریبوت پسر جهنمی در سال 2019 منتشر شد که در آن دیوید هاربر نقش پسر جهنمی را بازی می کرد، اما این فیلم یک شکست تجاری بود و نتوانست توجه منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند. پیش از آن فیلم پسر جهنمی در سال 2004 و فیلم پسر جهنمی 2: ارتش طلایی در سال 2008 روی پرده سینماها اکران شدند و هر دو فیلم به کارگردانی او بود. قلبت را بگیر او بود ران پرلمن او در هر دو فیلم نقش پسر جهنمی را بازی کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونریبوت جدیدی از سری پسر جهنمی در دست ساخت است. ددلاین رسما تایید کرده است که ریبوت جدید پسر جهنمی Hellboy: The Crooked Man نام خواهد داشت و این فیلم در رتبه بزرگسالان قرار خواهد گرفت. برایان تیلور، کارگردان فیلم هایی چون Crank، Crank: High Voltage، Gamer، Ghost Rider: Spirit of Vengeance و 9 قسمت Happy Hellboy: The Crooked Man را کارگردانی کرد.

وظیفه نگارش فیلمنامه قسمت جدید پسر جهنمی بر عهده مایک میگنولا که خالق شخصیت پسر جهنمی است و کریستوفر گلدن یکی از کمیک نویسان این شخصیت است. این فیلم در واقع اقتباسی از یک کتاب کمیک با عنوان پسر جهنمی: مرد کج و دیگران است که توسط انتشارات دارک هورس در سال 2008 منتشر شد. فیلمبرداری و تولید فیلم پسر جهنمی: مرد کج قرار است در ماه مارس در بلغارستان آغاز شود، اما این بازیگر که بازی پسر جهنمی هنوز اعلام نشده است.

بخوانید  بازی Dead Island 2 به استیم می آید
پسر جهنمی: مرد کج در دهه 1950 می گذرد، که در آن پسر جهنمی یک مامور تازه کار BPRD را در روستایی آپالاشیا پیدا می کند و یک جامعه کوچک را کشف می کند که توسط جادوگران و رهبری آن گروه تحت سلطه قرار گرفته است. یک شیطان محلی وجود دارد که گذشته خطرناکی با پسر جهنمی دارد و نامش مرد کج است. این فیلم دنیای پسر جهنمی و یکی از محبوب ترین کمیک های آن را گسترش خواهد داد.