بازی Elden Ring بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است


Studio From Software اعلام کرد که فروش بازی Elden Ring به 20 میلیون نسخه رسیده است.

یک سال پس از انتشار بازی Elden Ring، Bandai Namco ساعاتی پیش اعلام کرد که این بازی بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است. این آمار شامل نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی در تمامی پلتفرم‌های کنسول آنلاین و استیم می‌شود.

این آمار باعث می شود Elden Ring پیش از بازی های Souls و Bloodborne پرفروش ترین بازی تاریخ استودیوی ژاپنی FromSoftware باشد. دانیل احمد، یکی از تحلیلگران صنعت بازی، ادعا می کند که Dark Souls 3 بیش از چهار سال طول کشید تا به مرز 10 میلیون فروش برسد و اکنون Elden Ring رکورد قبلی بازی استودیو را در کمتر از یک سال شکسته است. سال

طبق آمارهای مالی منتشر شده، سرعت Elden Ring در رسیدن به این رکورد ظاهرا از بازی های پرفروشی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild و تعدادی دیگر از بازی های بسیار محبوب نینتندو بیشتر است. توجه جامعه بزرگی را به خود جلب می کند که در مدت زمان کوتاهی بازیکنان را در گروه های مختلف نشان می دهد. با این حال، کسب جایزه بهترین بازی سال 2022 در مراسم Game Awards و بسیاری از سازمان های خبری دیگر بی تاثیر نبوده است.

هنوز نمی توان آمار دقیق فروش این بازی را در سال های آینده پیش بینی کرد، اما با توجه به روند فروش بازی هایی مانند آخرین نسخه از سری Legend of Zelda و بازی Gorilla’s Horizon Zero Dawn Games، فروش بیش از 30 میلیون نسخه از بازی در سال های آینده و پس از انتشار آن.افزونه های جدید برای این بازی چندان دور از ذهن به نظر نمی رسند.

بخوانید  بازگشت لیو تایلر به دنیای سینمایی مارول پس از 15 سال در کاپیتان آمریکا 4

در Elden Ring با شوالیه طلایی سوار بر اسب مبارزه کنید

اوایل و ماه گذشته، FromSoftware اعلام کرد که استریم یک سالگی بازی Elden Ring در کنار رویداد زنده جدید این بازی در استکهلم سوئد در تاریخ 25 فوریه (6 مارس) برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند استریم زنده استودیو FromSoftware را تماشا کنند. رویداد در کانال توییچ Bandai Namco. البته هنوز مشخص نیست که آیا در این رویداد شاهد اخبار و معرفی های ویژه ای برای Elden Ring خواهیم بود یا خیر، اما هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی مدتی پیش اعلام کرد که این استودیو به حمایت از این بازی بسیار محبوب ادامه خواهد داد. .

اگرچه در ماه دسامبر شاهد معرفی و عرضه بسته الحاقی Colosseum بودیم که قسمت مبارزات PvP را در اختیار بازیکنان قرار داد، اما مدت هاست که طرفداران مشتاقانه منتظر معرفی بسته الحاقی داستان Elden هستند. Ring.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر