ساخت اقتباس‌های فیلم بیشتر از امتیازات نینتندو پس از موفقیت انیمیشن ماریو

“لطفاً به محصول بعدی ما توجه کنید. این بار تمرکز روی ماریو است [برای یک اقتباس سینمایی] بود؛ با این حال، نینتندو مانند یک آژانس استعدادیابی است و ما بازیکنان دیگری داریم. روش های مختلف برای توسعه شخصیت ها [در سینما] شخصیت هایی وجود دارند که با فیلم و افراد مشهور مطابقت دارند.

میاموتو سخنان ملداندری را ادامه داد و گفت: «درست مثل کریس [ملداندری] گفتنی است، در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن بیشتر نداریم. اما مطمئن هستم که این همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.»

تریلر بازی Zelda: Breath of the Wild 2

«در حال حاضر در حال بررسی این فیلم و نحوه استقبال طرفداران از آن هستیم [از The Super Mario Bros Movie] ما متمرکز هستیم. نینتندو و ایلومینیشن همکاری بسیار ارزشمندی داشتند. آقای میاموتو و همکارانش از من دعوت کرده اند که به هیئت مدیره نینتندو ملحق شوم و در آینده با هم همکاری خواهیم کرد. با این حال، در حال حاضر صحبت در مورد چیز دیگری واقعاً سخت است.”

طی مصاحبه ای، شیگرو میاموتو، خالق ماریو، از تولید اقتباس های سینمایی بیشتری از شخصیت های نینتندو در آینده خبر داد.

بر کسی پوشیده نیست که نینتندو، یکی از غول‌های صنعت بازی، علاقه زیادی به تولید محتوای فیلم و تلویزیون از مجموعه‌های خود دارد و حتی این شرکت برای این منظور دپارتمان افتتاح کرده است. حالا شیگرو میاموتو، خالق سریال هایی مانند ماریو و زلدا، در مصاحبه جدید خود از ساخت فیلم های اقتباسی جدید بر اساس شخصیت ها و مجموعه های بازی نینتندو خبر داده است. وی در این مصاحبه گفت:

بخوانید  بررسی مشخصات پردازنده گرافیکی Navi 32 در به‌روزرسانی نرم‌افزار AMD ROCm

شیگرو میاموتو و عروسک ماریو

نینتندو با همکاری استودیوی انیمیشن Illumination برای انیمیشن ماریو تولید و پیش بینی شده است. با توجه به موفقیت این فیلم و ورود کریس ملداندری به هیئت مدیره نینتندو، انتظار داریم در آینده شاهد همکاری های بیشتری بین این دو شرکت باشیم. مالدنداری در این خصوص گفت:

نظرت راجع به آن چیست؟ آیا فکر می‌کنید دیگر اقتباس‌های فیلم نینتندو می‌توانند با موفقیت فیلم Super Mario Bros برابری کنند؟ تکرار؟

در حالی که نینتندو هنوز به عنوان یک شرکت بازی شناخته می شود، آنها از سری های محبوب خود به روش های مختلفی استفاده می کنند.

حدود سه هفته از اکران فیلم برادران سوپر ماریو می گذرد و استقبال از این انیمیشن فراتر از حد انتظار بوده و پیش بینی می شود فروش انیمیشن ماریو از مرز یک میلیارد دلار در گیشه عبور کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر