فروش بازی NieR: Automata از مرز 7.5 میلیون نسخه عبور کرد


بازی NieR: Automata همچنان به فروش و سود مالی برای Square Enix ادامه می دهد.

از زمان انتشار رسمی Nir اتومات 6 سال گذشت. این بازی که توسط استودیو Platinum Games ساخته شده است، در سال 2017 منتشر شد و مورد استقبال منتقدان و گیمرها قرار گرفت. با این حال، طبق آخرین اخبار دنیای بازی، اکانت رسمی توییتر این سری از بازی ها به تازگی تایید کرده است که مجموع فروش بازی NieR: Automata از مرز 7.5 میلیون نسخه عبور کرده است. پیش از این در نوامبر 2022 اعلام شده بود که فروش این بازی به 7 میلیون نسخه رسیده است.

شخصیت بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition

داستان بازی NieR: Automata چندین سال پس از اولین نسخه Nier اتفاق می افتد و بر شخصیت های جدید تمرکز دارد. کاربران می توانند کنترل شخصیت 2B، معروف به اندروید جنگجو را در دست بگیرند تا با ماشین هایی که سیاره زمین را تسخیر کرده اند، مبارزه کنند. این بازی توسط یوکو تارو ساخته شده است.

ساخته شده توسط Platinum Games، به دلیل داستان سرایی و مضامین پنهان، شخصیت پردازی، موسیقی متن و سبک زیبایی شناختی، مورد تحسین و ستایش همه قرار گرفت. این بازی هم اکنون برروی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است. کاربران کنسول Xbox Series X Xbox Series S نیز می توانند نسخه بهینه شده آن را تجربه کنند.

در بررسی بازی NieR: Automata، یک گیمر به این اثر امتیاز ۹ داده است. در بخشی از این نقد توسط افشین پیروزی می خوانیم:

Nier: Automata همان چیزی است که از یک بازی ویدیویی انتظار می رود و برای من این کار من را به یاد بازی های دوران پلی استیشن 1 و 2 انداخت که ساعت ها بدون خستگی می نشستیم و حتی s ‘گرافیک فوق العاده ای نداشت. اما ما از تمام ساعاتی که صرف بازی آن کردیم لذت بردیم.

بخوانید  مایکروسافت ساخت کنسول ایکس باکس را متوقف نخواهد کرد

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با Zoji و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.