زک اسنایدر می‌خواهد جیمز باند 20 ساله و فیلمی را ببیند که آسیب‌های روحی او را بررسی کند.



کارگردان زک اسنایدر گفت که دیدن فیلمی از جیمز باند که داستان باند جوانی را روایت می‌کند که به گذشته و تربیت این ابرجاسوس می‌کاود، جالب خواهد بود. اسنایدر گفت اقیانوس اطلس او معتقد است که مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی اولیه باند و آسیب‌هایی که او را به آن چیزی که هست نشان می‌دهند.

اسنایدر گفت: دیدن یک جیمز باند 20 ساله خیلی خوب است.از طریق Variety). “ریشه های فروتنانه ای که از آن سرچشمه گرفته است. هر آسیب جوانی به شما اجازه می دهد که جیمز باند باشید. باید چیزی وجود داشته باشد.”

فیلم جیمز باند اسکای فال در سال ۲۰۱۲ شاهد بازگشت باند به خانه دوران کودکی‌اش بود، اما هیچ پیش‌درآمدی واقعی وجود نداشت که تربیت باند را نشان دهد. در سال 2022، بازیگر تام هالند گفت که او داستان اصلی جیمز باند را به عنوان یک فیلم جدید مطرح کرده است، اما او اعتراف کرد که ایده او “واقعا منطقی نبود”. ایده هالند ظاهراً به تهیه کنندگان مجموعه فیلم باند منتقل شد، اما این بازیگر گفت: “فکر نمی کنم املاک باند علاقه خاصی داشته باشد.”

فیلم بعدی جیمز باند احتمالاً یک پیش درآمد نخواهد بود، زیرا تهیه‌کنندگان گفته‌اند که می‌خواهند یک بازیگر را انتخاب کنند بازیگر سی و چند ساله تا دنیل کریگ را پس از حضور در پنج فیلم 007 دنبال کند.

به گفته تهیه کننده باربارا بروکلی، فیلم بعدی جیمز باند “اختراع مجدد” این شخصیت خواهد بود، اما دقیقاً مشخص نیست که معنای آن چیست. همچنین مشخص نیست که چه کسی نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد. ادریس البا و تارون اگرتون قبلاً خود را رد کرده اند.

بخوانید  بهترین بازی های مسافرتی موبایل برای تعطیلات 1402

آخرین فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» محصول 2021 بود 774.2 میلیون دلار درآمد کسب کرد در میان همه گیری این پنجمین و آخرین فیلم جیمز باند با بازی دنیل کریگ در نقش اصلی بود.

در مورد اسنایدر، آخرین پروژه او فیلم علمی تخیلی Rebel Moon است که در حال حاضر در نتفلیکس پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر