پل جیاماتی شخصیت شرور باند را توصیف می کند که دوست دارد بازی کند



پل جیاماتی نزدیک به 120 اثر سینمایی و تلویزیونی به نام خود دارد و امیدوار است امسال دومین نامزدی اسکار خود را برای فیلم The Holdovers دریافت کند. او همچنین جدیدترین بازیگری است که با GQ درباره شکستن نمادین ترین نقش ها و شخصیت هایش صحبت کرده است. جیاماتی به طور طولانی در مورد داستان های پشت صحنه صحبت کرد – او دست خود را در جان آدامز شکست و متوجه نشد که کنی راشتون یک شخص واقعی است – اما همچنین در مورد نقشی که هنوز بازی نکرده است و به شدت می خواهد بازی کند.

چه زمانی از قصدش برای بازی در نقش یک شخصیت شرور باند پرسیدجیاماتی نوع کهن الگویی را که دوست دارد در دنیای جیمز باند باشد توصیف می کند.

جیاماتی پاسخ داد: “من به نوعی لهجه می خواهم. من قطعاً یک لهجه می خواهم. خوب است که یک حیوان با من باشد.” نه لزوما یک گربه، اما چیزی. هر حیوانی، شاید. نه طوطی یا چیزی شبیه به آن. چیزی واقعی. کت و اینجور چیزا عالی باش

هیچ اطلاعیه رسمی در مورد یکی دیگر از فیلم های جیمز باند وجود ندارد، اما شایعات بیش از یک سال است که با گمانه زنی ها در مورد اینکه چه کسی این تاکسیدو را خواهد پوشید، در حال چرخش است. جیاماتی ممکن است مجبور شود نوبت خود را صبر کند، زیرا برایان کاکس حتی برای یک برنامه 007 در Prime Video ثبت نام کرد و فکر می کرد این شانس او ​​برای بازی در نقش یک شرور باند است – افسوس که او فقط شخصیت های کوچک را نخوانده است.

بخوانید  شایعه: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت The Division 3 وجود ندارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر