شایعه: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت The Division 3 وجود ندارد


بر اساس گزارش های جدید، ظاهرا یوبی سافت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت و انتشار قسمت سوم سری The Division ندارد.

تقریباً چهار سال پس از انتشار The Division 2، ظاهراً یوبی‌سافت و استودیو Massive Entertainment در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت قسمت سوم این شوتر آنلاین ندارند. این اطلاعات که توسط تام هندرسون، روزنامه نگار مشهور صنعت بازی منتشر شده است، توسط منابع ناشناس نزدیک به یوبی سافت و استودیو Massive به سایت Gaming Insider مخابره شده است.

البته این منابع تایید می کنند که احتمال و احتمال تغییر برنامه ها در سال های آینده وجود دارد اما مراحل ساخت و یا حتی پیش تولید این بازی در حال حاضر اولویت اصلی ماسیو محسوب نمی شود.استودیو. پشتیبانی از محتوای بازی The Division 2 آواتار: مرزهای پاندورا انتظار می رود سال آینده قبل از پایان سال مالی جاری یوبی سافت پس از سال ها توسعه عرضه شود، و یک بازی جهان باز بدون عنوان جنگ ستارگان که با Lucasfilm Games در دست ساخت است، در حال حاضر اولویت های این استودیو هستند.

اگرچه انتشار قسمت اول The Division در سال 2016 نتوانست انتظارات زیاد طرفداران و بازیکنان این بازی را برآورده کند، اما با گذشت سال ها و انتشار آپدیت های مختلف و بسته های اضافی، جامعه ای از طرفداران نسبتاً بزرگ در اطراف تشکیل شده است. این سریال ها انتشار The Division 2 در سال 2019 نیز با استقبال نسبتا مثبت منتقدان مواجه شد و در عرض یک سال توانست بیش از 10 میلیون نسخه بفروشد.

مبارزان مسلح در بازی The Division Heartland

اگرچه ظاهرا تا چند سالی دیگر قرار نیست شاهد انتشار قسمت جدید سری اصلی The Division باشیم، اما بازی The Division یکی از پروژه هایی است که طرفداران می توانند در پایان سال 2023 منتظر اجرای آن باشند. این بازی رایگان که توسط Red Storm Entertainment با همکاری مسیو ساخته شده است، گیم پلی آشنای این سری را در قالب نبردهای PvPvE به بازیکنان ارائه می دهد. در بازی The Division Heartland که شامل یک قسمت Battle Royale مشابه به نام Storm Operations نیز می شود، بقا در شهر کوچک قرنطینه شده کلمبیانا در ایالت اوهایو هدف اصلی بازیکنان خواهد بود.

بخوانید  3 رئیس با مشکلات بدنی صحنه وحشتناک قایق را شکستند

The Division 2 در حال حاضر در دهمین فصل از محتوای جدید خود قرار دارد و ماجراهای مذاکرات بین ژنرال پیتر اندرسون و گروه نظامی شورشی Black Tusk موضوع اصلی داستان دنیای آنلاین The Division در این فصل است. بازی موبایل Tom Clancy’s The Division Resurgence یکی دیگر از پروژه های جانبی این مجموعه است که در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ انتشار دقیق آن در دست نیست.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر