بازیگر تاج به Deadpool 3 می پیوندد تا نقش منفی را بازی کند


اما کورین، ستاره تاج و تخت، به رایان رینولدز و هیو جکمن در Deadpool 3 پیوست تا نقشی اصلی و شرور را بازی کند.

رایان رینولدز بازیگر ددپول و هیو جکمن بازیگر ولورین قرار است در ددپول 3 بازگردند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناین بازیگر به عنوان شخصیت شرور Deadpool 3 شناخته شده است. اما کورینبازیگر تاج به جمع بازیگران فیلم Deadpool 3 اضافه شده است. ددلاین می گوید که او قرار است نقشی محوری در این فیلم بازی کند، اما هیچ جزئیات شخصیتی در دسترس نیست و ما نمی دانیم. کورین در نقش شخصیت شرور Deadpool 3.

البته جاستین کرول، گزارشگر ددلاین، شایعاتی مبنی بر اینکه کورین در فیلم جدید ددپول در نقش Danger بازی خواهد کرد را تکذیب کرد. کورین علاوه بر بازی در نقش پرنسس دایانا در فصل چهارم سریال The Crown، در فصل اول سریال The Crown، Misbehaviour، My Policeman و Lady Chatterley’s Lover نیز ایفای نقش کرده است و اخیراً به بازیگران بازسازی Nosferatu به کارگردانی Robert Egger پیوسته است. . .

شان لویکارگردان فیلم Free Guy and The Adam Project کارگردانی Deadpool 3 را بر عهده دارد، البته هنوز نام فیلم مشخص نیست و گفته می شود احتمالا نام ولورین در نام فیلم ذکر خواهد شد. وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس-لافلین آنها با نام مستعار خواهران مولینوکس که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می شوند، مسئولیت نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفتند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 نوامبر 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Gigantic: Rampage Edition MOBA مستقل را پس از پنج سال غیبت احیا می کند