ری استیونسون بازیگر فیلم های ثور و سری آسوکا درگذشت


ری استیونسون، بازیگر ایرلندی که آثارش مانند فیلم‌های Thor، فیلم RRR و سریال Ahsoka در سن 58 سالگی درگذشت.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونری استیونسون، بازیگر ایرلندی درگذشت و اهالی سینما را تکان داد. ورایتی گزارش داد که این بازیگر در سن 58 سالگی درگذشت، اما علت مرگ او هنوز مشخص نیست و اعلام نشده است. ری استیونسون بیش از همه برای بازی در نقش ولستاگ در دنیای سینمایی مارول در طول سال‌ها شناخته می‌شود و این نقش را در فیلم‌های Thor، Thor: The Dark World و Thor: Ragnarok بازی کرده است.

از دیگر نقش های شاخص استیونسون در سال های اخیر، باید به بازی او در فیلم RRR اشاره کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. استیونسون اولین بازیگری خود را در فیلم تئوری پرواز در سال 1998 انجام داد. پس از بازی در فیلم شاه آرتور، در فیلم Punisher: War Zone در نقش فرانک قلعه با نام مستعار پانیشر بازی کرد و سپس در فیلم The Book حضور یافت. از Eli، The Other Guys، Kill the Irishman، The Three Musketeers، GI Joe: Retaliation، Divergent Trilogy، Accident Man، Accident Man: Hitman’s Holiday و Memory.

ری استیونسون

استیونسون همچنین حرفه تلویزیونی درخشانی داشت و در سیتی سنترال، رم، دکستر، بلک سایلز و وایکینگ ها ظاهر شد. او اخیرا در 1242Gateway to the West و Cassino در Ischia بازی کرده است، اما اخیراً برای بازی در Ahsoka توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. او در سریال آسوکا نقش بیلان اسکول را بازی کرد که متاسفانه نتیجه کارش را نمی بیند.

بخوانید  تلاش برادران وارنر برای افزایش بازی‌های لایو سرویس

گزارش شده است که استیونسون سر صحنه فیلمبرداری کاسینو در ایسکیا، ایتالیا بود و تنها 4 روز قبل از تولید در 59 سالگی خود درگذشت. گزارش شده است که او در حین فیلمبرداری در بیمارستانی در شهر ایسکیا ایتالیا بستری شده است، اما جزئیات بیشتری در دست نیست. استیونسون قبلا با روث جمل ازدواج کرده بود که در سال 2005 طلاق گرفت. او دارای 3 فرزند است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر