رئیس جدید بلیزارد معرفی شد


یوهانا فریس، مدیر اجرایی سابق سری بازی های Call of Duty، به عنوان رئیس جدید بلیزارد به جای مایک ایبارا معرفی شد.

هفته گذشته، مایکروسافت رسما اعلام کرد که قصد دارد 1900 کارمند خود را در بخش بازی خود اخراج کند که اکثر آنها از Activision Blizzard و برخی از Bethesda و دیگر استودیوهای بازی Xbox هستند. علاوه بر این، تایید شد که مایک ایبارارئیس بلیزارد و آلن ادهاممدیر طراحی بلیزارد نیز این شرکت را ترک خواهد کرد. ساخت بازی بقای جدید بلیزارد با نام Odyssey که از سال 2016 در حال توسعه بود نیز لغو شده است.

با این حال در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که جانشین مایک یبارا و رئیس جدید کمپانی بلیزارد مشخص شد. بلیزارد به کارمندان خود اعلام کرد که یوهانا فریس رسماً ریاست این شرکت را بر عهده گرفت. فریس تقریباً 12 سال سمت‌های مختلفی را در لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) داشت، سپس در سال 2018 به عنوان رئیس Call of Duty eSports به Activision پیوست و در آوریل 2021 مدیر اجرایی بازی‌های سری شد.

یوهانا فریس این موضوع را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تایید کرد همچنین به کاربران گفت که به نظرات آنها گوش می دهد و آنها را در جریان قرار می دهد. صرف نظر از این، یوهانا فریس یادداشتی را که برای کارمندان بلیزارد فرستاده به اشتراک گذاشت.

فریس در این یادداشت اعلام کرد که نقش خود را به عنوان کارگردان جدید بلیزارد از 5 فوریه (16 فوریه) آغاز می کند و افتخار پیوستن به این شرکت را دارد. او همچنین از اخراج کارکنان اخیر در اکتیویژن بلیزارد ابراز ناراحتی کرد. یوهانا فریس همچنین گفت که تمام تلاش خود را برای کمک به بلیزارد انجام خواهد داد و به توانایی های تیمش برای خدمت به جامعه کاربران فعلی و آینده این شرکت خوش بین است.

بخوانید  پرسی جکسون به‌دنبال قدرتمندترین سلاح دنیا در تریلر جدید سریال Percy Jackson

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد آینده مایک ایبارا وجود ندارد و نمی دانیم که آیا او قصد دارد پس از حدود 24 سال در صنعت بازی بازنشسته شود یا به یک شرکت جدید ملحق خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر