بازی جدید Deus Ex پس از دو سال توسعه لغو شد


جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارش داد که گروه Embracer بازی جدید Deus Ex را پس از دو سال توسعه لغو کرد.

جیسون شرایر بلومبرگ گزارش داد که گروه Embracer بازی جدید Deus Ex را پس از دو سال توسعه لغو کرد. گروه Embrisor اخیرا به طور رسمی اخراج ۹۷ کارمند از Eidos Montreal را تایید کرد.

Deus Ex قرار بود امسال وارد مرحله تولید شود، اما به گفته برخی از خودی ها Eidos Montreal در حال حاضر روی مجموعه جدیدی کار می کند. گروه Embriser تولید نسخه جدیدی از Deus را تایید نکرده است جف گراب رسانه غول‌پیکر در سال 2022 تأیید کرد که آیداس مونترال می‌خواست کاری را انجام دهد که Cyberpunk 2077 نمی‌توانست با این مجموعه سایبرپانک انجام دهد.

مشخص نیست که آیا این بازی دنباله ای برای Deus Ex: Mankind Divided است یا اینکه به عنوان یک ورودی کاملاً جدید در این سری ساخته می شود. طرفداران باید مدت زیادی صبر کنند تا اطلاعات موثق منتشر شود.

Eidos Montreal 97 کارمند خود را اخراج می کند و به توسعه دهندگان دیگری مانند New World Interactive، Crystal Dynamics و Fishlabs می پیوندد که با اخراج مواجه شده اند. صنعت بازی‌های ویدیویی روزهای سختی را سپری می‌کند و حتی توسعه‌دهندگانی مانند طراحی رادیکال آزاد نیز در معرض خطر از بین رفتن کسب‌وکار هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Evercade از کنسول‌های بازی و خانگی اقتصادی جدید خود رونمایی کرد