رئیس بلیزارد می گوید که برنامه تلویزیونی Diablo یک ایده عالی است

راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو، گفت که یک سریال تلویزیونی دیابلو می‌تواند کارساز باشد، تا حدی به این دلیل که داستان آن یکی از خوبی‌ها در برابر بد است، و این چیزی است که بسیاری از مردم می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و درک کنند.

فرگوسن در صحبت با Windows Central گفت: “بله، من قطعاً فکر می کنم می تواند کار کند.”

در حال پخش: Diablo IV در سینماتیک مقدماتی بازی

او افزود: “این یکی از چیزهایی است که من در مورد Diablo به عنوان یک IP بسیار دوست داشتم این است که موضوعات بسیار مرتبطی وجود دارد زیرا این موضوع The High Heavens در مقابل The Burning Hells است و فکر می کنم این ایده خوب در برابر شر چیزی است که می تواند واقعا خوب به چیزی شبیه به آن ترجمه کنید.

فرگوسن گفت که چیزی برای اعلام ندارد، اما فکر می کند دیابلو برای یک اقتباس تلویزیونی آماده است. او سپس از مجموعه انیمیشن Cyberpunk، Edgerunners، به عنوان نمونه ای از یک بازی ویدیویی نام برد که با موفقیت به تلویزیون ترجمه شد. او گفت: «اخیراً نمایش های بسیار خوبی وجود داشته است.

او آن‌ها را مشخص نکرد، اما برخی از نمونه‌های اخیر بازی‌های ویدیویی که به سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده‌اند عبارتند از The Last of Us، Halo، Twisted Metal و اخیراً Fallout. با نگاهی به آینده، فرنچایزهای God of War و Horizon سونی برای تلویزیون اقتباس می شوند.

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا دیابلو می تواند به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود یا خیر، سریال وارکرافت بلیزارد توسط دانکن جونز به فیلمی اقتباس شده است. این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های بازی ویدیویی تمام دوران است، اما در ایالات متحده عملکرد خوبی نداشت و هیچ‌وقت دنباله‌ای نداشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر