جنگ داخلی الکس گارلند نسخه انحصاری 4K Blu-Ray آمازون را دریافت می کند

جنگ داخلی الکس گارلند به تازگی در 12 آوریل اکران شده است، اما پیش‌سفارش‌ها برای نسخه 4K UHD فیلم از قبل باز شده است. در واقع، دو نسخه مختلف برای گرفتن وجود دارد: یک نسخه انحصاری آمازون و یک نسخه استاندارد، که هر کدام دارای تصاویر منحصر به فرد هستند. ما هنوز منتظر تاریخ انتشار رسمی هستیم، اما نمی‌توانیم تصور کنیم که برای چند ماه عرضه شود.

اگر از طرفداران جلد هنر نسخه انحصاری آمازون نیستید، نسخه استاندارد Civil War نیز برای پیش‌سفارش در دسترس است. در واقع در حال حاضر گران‌تر است (42 دلار)، اما فرمت‌های مشابهی دارد: 4K UHD Blu-ray، Blu-ray و دیجیتال. جلد آن عکس وسیعی از بندر نیویورک است.

جنگ داخلی جدیدترین فیلم الکس گارلند است که از آثار قبلی آن می توان به نابودی، ماشین سابق و 28 روز بعد اشاره کرد. این اکشن در نسخه‌ای دیستوپیایی آینده آمریکا اتفاق می‌افتد، جایی که جنگ داخلی در سراسر کشور آغاز شده و چهار جناح مختلف برای کنترل قلمرو با هم رقابت می‌کنند. از بازیگران آن می توان به کرستن دانست، واگنر مورا، کیلی اسپانی، استفن مک کینلی هندرسون، سونویا میزونو و نیک آفرمن اشاره کرد.

بخوانید  بازی Dune Stars 1v1 را در بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3 در Rust فقط با چاقو تماشا کنید

بررسی جنگ داخلی ما به فیلم امتیاز 10/9 داد و آن را به خاطر داستان سرایی آشفته و عملکرد درخشان Dunst تحسین کرد.

فیل اوون منتقد نوشت: «جنگ داخلی به عنوان یک تجربه تجربی، به عنوان یک پارک موضوعی مملو از جنایات که کمی متراکم‌تر از فیلم متوسط ​​«پاکسازی» شما است، بهترین کار را خواهد داشت، در حالی که هنوز به همان نقطه‌های بالای آن فیلم‌ها می‌رسد. “این یک تجربه موثر بود که من توانستم یک وسیله اقلیمی را حذف کنم که در هر فیلم دیگری مرا به شدت آزار می داد. و نمی توانم فیلمی را که خیلی برایم جذابیت دارد دوست نداشته باشم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر