بازی Dune Stars 1v1 را در بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3 در Rust فقط با چاقو تماشا کنید



اخیراً جدیدترین DLC مربوط به Dune Call of Duty با حضور شخصیت‌های Feyd-Rautha و Paul Atreides معرفی شد. اما چه کسی در Call of Duty بهترین است؟ بازیگرانی که نقش آن‌ها را بازی می‌کنند، آستین باتلر و تیموتی شالامه، حساب خود را تسویه کرده‌اند.

اکتیویژن این دو را در یک اتاق قرار داد تا در یک مبارزه فقط با چاقو در قفس روی نقشه مورد علاقه طرفداران Rust با هم روبرو شوند. باتلر و چالامه همچنین به ظاهر شخصیت های خود در بازی فکر می کنند و Chalamet خاطرنشان می کند که او در بازی بهتر از زندگی واقعی به نظر می رسد. فقط یک برنده می تواند وجود داشته باشد، پس حتما تا آخر تماشا کنید تا ببینید چه کسی در صدر قرار می گیرد.

بسته Paul Atreides اکنون در Call of Duty با 2400 COD Point یا حدود 20 دلار در دسترس است. بسته نرم افزاری Feyd-Rautha ظاهرا کمی دیرتر می رسد. همچنین یک رویداد درون بازی Dune: Trial of Power وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا قفل محتوای اضافی را در Modern Warfare III و Warzone باز کنند.

Chalamet زمانی یک کانال یوتیوب به نام ModdedController360 را راه اندازی کرد که در آن کنترلرهای Xbox 360 را به صورت سفارشی نقاشی می کرد و کارهای خود را به نمایش می گذاشت. اخیراً در مراسم The Game Awards، Chalamet به عنوان ModdedController360 معرفی شد و قبل از روی صحنه رفتن، Baldur’s Gate 3 را به عنوان بهترین بازی سال معرفی کرد. با این حال، بازی شخصی Chalamet، Spider-Man 2 بود.

بخوانید  بسته گسترش فضایی استارفیلد در سال 2024 عرضه می شود

Dune: Part II قرار بود قبل از تأخیر در ماه نوامبر اکران شود. اکنون قرار است در ماه مارس اکران شود – تریلر جدید Dune: Part II را اینجا ببینید.

در دیگر اخبار Call of Duty، یک نسخه آزمایشی رایگان برای Modern Warfare III تا 18 دسامبر در نظر گرفته شده است، بنابراین همه می‌توانند وارد آن شوند و چند نفره را امتحان کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر