تریلر GTA 6 یک تخم مرغ عید پاک بامزه Red Dead را به نمایش می گذارد



تریلر GTA 6 پر از تخم مرغ عید پاک و مرجع است. گفته شد، هواداران مطمئن هستند توییتر و Reddit من متوجه یک مورد به خصوص جالب شدم که ممکن است خیلی سریع از بین رفته باشد تا دیگران متوجه آن نشوند. یکی از استیکرهای این تریلر شباهت زیادی به اورت مورگان، هدف جایزه از Red Dead Online دارد.

هر دو پست از توییتر و ردیت، استیکر و پوستر را در کنار هم نشان می‌دهند. هر دوی آنها مردی را با موهای مشکی پشمالو و سبیل های سرکش به تصویر می کشند. با این حال، پوستر تحت تعقیب حاوی جزئیات بیشتری مانند روسری و لباس او است. مشخص نیست که این برای GTA 6 چه معنایی دارد، گویی مورگان دوباره به عنوان یک نسخه جهان جایگزین یا یک نسل از خودش ظاهر خواهد شد.

Lecture en cours: GTA 6 (Grand Theft Auto VI) Bande-annonce officielle

Everett Morgan n’est pas un personnage très remarquable. Jusqu’à présent, il n’apparaît dans aucun autre jeu Red Dead en dehors de Red Dead Online. Son affiche affirme qu’il est recherché pour avoir participé à un vol de train et à la mort du conducteur. Il n’apparaît dans aucun point majeur de l’intrigue, juste comme une prime à collecter.

Certains commentateurs, même s’ils ont joué à un jeu Red Dead, pourraient même ne pas se souvenir de lui en raison du petit rôle qu’il a joué.

“Honnêtement, je pensais que c’était Ron Swanson [from Parks and Rec]یکی از کاربران Reddit نظر داد.

علیرغم لو رفتن تریلر GTA 6، خود تریلر آنقدر موفق بود که رکورد بیشترین بازدید را در 24 ساعت در یک ویدیوی غیر موزیکال شکست. نمی توانست به ارتفاعات مشابه باتر BTS برسد، اما تعداد کمی از فرنچایزها می توانستند. در این بین، طرفداران دست خود را در مورد آنچه در افق بعد از تریلر می‌گذرد، حدس می‌زنند.

GTA 6 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S در حال توسعه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر