رایان رینولدز و کارگردان Deadpool 3 دوباره برای فیلم Heist نتفلیکس همکاری می کنند



رایان رینولدز بار دیگر با کارگردان شاون لوی برای یک پروژه سرقت جهانی مشهور و بدون عنوان که در نتفلیکس قرار دارد، همکاری می‌کند. هالیوود ریپورتر گزارش داد که غول استریم برنده فیلم بلند شد و دانا فاکس (Cruella دیزنی) فیلمنامه را نوشت.

لوی کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را با کمپانی سازنده اش 21 Laps بر عهده خواهد داشت. تیمی از تولیدکنندگان بزرگ در کنار رینولدز، از طریق حداکثر تلاش خود، و سیمون کینبرگ و آدری چون از طریق بنر فیلم‌های ژانر به او خواهند پیوست.

جزئیات خاصی از این پروژه در حال حاضر در دست بررسی است، اما در حال مقایسه با یک بازی Ocean’s Eleven است. هنوز برنامه‌ای برای تولید وجود ندارد، بنابراین با توجه به برنامه‌های شلوغ رینولدز و لوی، در آینده نزدیک به دنبال اعلامیه مرتبط نباشید.

این دو به یکی از بزرگ‌ترین ترکیب‌های خلاقانه هالیوود در سال‌های اخیر تبدیل شده‌اند، پس از اولین همکاری در فیلم Free Guy در سال 2021. این فیلم به دلیل همه‌گیری به تعویق افتاده بود و در ماه اوت همان سال با نقدهای نسبتاً عالی در سینماها اکران شد. آنها فیلم اکشن-ماجراجویی خانواده پسندتر پروژه آدام را در سال 2022، همچنین برای نتفلیکس، ساختند. آنها در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سومین فیلم مشترکشان، Deadpool 3 از استودیو مارول هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی شخصیت ریومن سوکونا از انیمه جوجوتسو کایسن