Void Interactive، سازنده بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی Ready or Not تایید کرده است که هک شده است. خوشبختانه هیچ اطلاعات بازیکن یا پرسنل به سرقت نرفت.
در بیانیهای به Kotaku، توسعهدهنده این هک را به دلیل «آسیبپذیریهای حیاتی» کشفشده در سرویسهای ابری TeamCity برای مدیریت ساخت، مقصر دانست. هیچ اطلاعات حساسی به بیرون درز نکرد و هکرها فقط توانستند با “برخی” کد منبع و اسکرین شات های پروژه های آتی او فرار کنند.
اندازه:
آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟
ثبت نام کنید یا وارد شوید
لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی HTML5 برای تماشای ویدیوها استفاده کنید.
فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.
متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
با کلیک بر روی “ورود”، با شرایط GameSpot موافقت می کنید.
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی
در حال پخش: واکنش یک متخصص اسلحه به تفنگ های آماده یا آماده نیست، قسمت 3
طبق گفته Insider Gaming، ظاهراً این هک در ماه مارس رخ داده است، قبل از اینکه استودیو آن را به طور عمومی فاش کند و عاملان با 4 ترابایت داده از آن استفاده کردند. گفته میشود که این دادهها در ماه مارس به سرقت رفتهاند و ظاهراً حاوی نسخههای Ready یا Not برای کنسولهای پلیاستیشن و ایکسباکس هستند.
Ready or Not در دسامبر 2021 در Early Access منتشر شد و در نسخه 1.0 در دسامبر 2023 عرضه شد. ناشر اصلی آن، Team17، بازی را پس از آن که به دلیل قول دادن به یک ماموریت تیراندازی در مدرسه باعث بحث و جدل شد، کنار گذاشت. در صفحه Steam آن آمده است که Void Interactive پس از از دست دادن پشتیبانی از Team17، با انتشار خود به جلو حرکت کرد.
Ready or Not با امتیاز 79% در متاکریتیک، اکثراً نظرات مثبتی را به خود اختصاص داد. با این حال، این بازی اخیرا به دلیل تغییرات گیم پلی و باگ های نسخه 1.0 با انتقاداتی مواجه شده است.