توسعه دهنده Ready or Not تایید می کند که هک شده و کد منبع به سرقت رفته است

Void Interactive، سازنده بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی Ready or Not تایید کرده است که هک شده است. خوشبختانه هیچ اطلاعات بازیکن یا پرسنل به سرقت نرفت.

در بیانیه‌ای به Kotaku، توسعه‌دهنده این هک را به دلیل «آسیب‌پذیری‌های حیاتی» کشف‌شده در سرویس‌های ابری TeamCity برای مدیریت ساخت، مقصر دانست. هیچ اطلاعات حساسی به بیرون درز نکرد و هکرها فقط توانستند با “برخی” کد منبع و اسکرین شات های پروژه های آتی او فرار کنند.

در حال پخش: واکنش یک متخصص اسلحه به تفنگ های آماده یا آماده نیست، قسمت 3

طبق گفته Insider Gaming، ظاهراً این هک در ماه مارس رخ داده است، قبل از اینکه استودیو آن را به طور عمومی فاش کند و عاملان با 4 ترابایت داده از آن استفاده کردند. گفته می‌شود که این داده‌ها در ماه مارس به سرقت رفته‌اند و ظاهراً حاوی نسخه‌های Ready یا Not برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هستند.

Ready or Not در دسامبر 2021 در Early Access منتشر شد و در نسخه 1.0 در دسامبر 2023 عرضه شد. ناشر اصلی آن، Team17، بازی را پس از آن که به دلیل قول دادن به یک ماموریت تیراندازی در مدرسه باعث بحث و جدل شد، کنار گذاشت. در صفحه Steam آن آمده است که Void Interactive پس از از دست دادن پشتیبانی از Team17، با انتشار خود به جلو حرکت کرد.

Ready or Not با امتیاز 79% در متاکریتیک، اکثراً نظرات مثبتی را به خود اختصاص داد. با این حال، این بازی اخیرا به دلیل تغییرات گیم پلی و باگ های نسخه 1.0 با انتقاداتی مواجه شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر