انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با عنوان Elemental

پسر سنگکارگردان انیمیشن دایناسور خوب، کارگردانی انیمیشن Elemental و دنیس ریم او به عنوان تهیه کننده نیز در این انیمیشن اصلی حضور خواهد داشت. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی زوجی غیرعادی به نام امبر و وید را دنبال می کند که در شهری زندگی می کنند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده اند.

دانلود از آپارات

در ماه می امسال بود که دیزنی و پیکسار این کار را کردند آنها انیمیشن ابتدایی را تایید کردند. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Elemental منتشر شد. والت دیزنی و پیکسار امروز اولین تریلر انیمیشن Elemental را منتشر کردند که در آن شخصیت Ember (Fire) سوار قطار می شود و در آن شاهد واکنش عناصر مختلف نسبت به یکدیگر تا زمانی که شهر ابتدایی به نمایش در می آید، هستیم. در پایان تریلر، Ember برای اولین بار با شخصیت Wade (آب) آشنا می شود و در ادامه می توانید اولین تریلر انیمیشن Elemental را تماشا کنید:

پوستر انیمیشن Elemental جدید

والت دیزنی و پیکسار علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از انیمیشن Elemental منتشر کرده اند که در آن شاهد حضور دو شخصیت اصلی این انیمیشن هستیم:

این زوج متشکل از یک زن جوان آتشین و یک مرد مایع و بسیار آرام، در شرف کشف یک واقعیت اساسی هستند و آن چیزی است که واقعاً مشترک هستند. Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در نیویورک ساخته شده است. مامودو آتی صدای شخصیت وید و لیا لوئیس آنها صداپیشگی شخصیت امبر در انیمیشن Elemental را انجام می دهند. اما در حال حاضر حضور صداپیشه دیگری در این انیمیشن قطعی نشده است.

بخوانید  احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵

پیکسار و دیزنی اولین تریلر Elemental را منتشر کردند که در آن شاهد معرفی شخصیت های اصلی این انیمیشن مورد انتظار هستیم.

انیمیشن Elemental قرار است در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران شود که مصادف با هفته روز پدر است.