بهترین معاملات جمعه سیاه PS5 – در موارد انحصاری و موارد دیگر صرفه جویی کنید

مثل اکثرا اول تخفیف های جمعه سیاه، به سختی می توان گفت این قیمت ها تا چه زمانی باقی خواهند ماند. در چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت‌های بسیار زیاد بوده‌ایم – بنابراین اگر چیزی توجه شما را جلب کرد، بهتر است سریع عمل کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حال حاضر، در مورد همه چیز، از انحصاری های اعلام شده PS5 گرفته تا کنترلرهای DualSense، معاملاتی خواهید داشت. هیچ معامله ای برای کنسول PS5 وجود ندارد، که جای تعجب نیست، و اگر یک خرده فروش در این تعطیلات تخفیف کنسول یا یک بسته خوب ارائه دهد، شگفت زده خواهیم شد – اما در حال حاضر می توانید باندل PS5 یا PS5 God of War را در PS Direct بخرید.

اگر از مالکان PS5 یا PS4 هستید که به دنبال بازی‌ها یا لوازم جانبی جدید با تخفیف می‌گردید، اکنون پیش از جمعه سیاه 2022، تخفیف‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارد. ما انتظار داریم که در هفته آینده معاملات عالی بیشتری در قفسه‌ها عرضه شود. . در همین حال، ما بهترین معاملات جمعه سیاه پلی استیشن موجود در حال حاضر را گردآوری کرده ایم. با ظاهر شدن معاملات جمعه سیاه جدید PS5، به به روز رسانی این لیست ادامه خواهیم داد.

بخوانید  Paper Mario: The Thousand-Year Door for Switch تاریخ انتشار در ماه مه دریافت می کند