رئیس آمازون صحبت می کند LOTR: Rings Of Power بازیگر سریال Game Of Thrones و نحوه نمایش “بیش از پرداخت”



مجموعه تلویزیونی «حلقه‌های قدرت» استودیوی آمازون، با حذف آدار جوزف ماول (بازی تاج و تخت) تغییر بزرگی را برای فصل دوم به ارمغان می‌آورد. ورنون سندرز، رئیس استودیو آمازون در مصاحبه‌ای جدید درباره این تغییر، فصل 3 و موارد دیگر صحبت کرد. ضرب الاجل.

سندرز در مورد خروج ماول از حلقه‌های قدرت به سادگی گفت: “متاسفانه، نتیجه ای حاصل نشد.”

Lecture en cours: LOTR: The Rings of Power Cast forge son propre anneau de pouvoir

“Joseph a été formidable et a donné une performance incroyable. Le personnage d’Adar dans la saison 2 a des choses dynamiques vraiment excitantes à jouer”, a déclaré Sanders.

Sam Hazeldine (Peaky Blinders) remplace Mawle en tant qu’Adar pour The Rings of Power Saison 2. Mawle a déclaré qu’il quittait The Rings of Power parce qu’il estimait qu’il était de son devoir en tant qu’acteur “d’explorer de nouveaux personnages et mondes”.

Les Rings of Power ont fait leurs débuts en septembre et ont atteint 100 millions de personnes dans le monde, a déclaré Amazon. L’équipe créative a cinq saisons tracées, y compris le tout dernier plan. La saison 2 est actuellement en tournage au Royaume-Uni. Amazon n’a pas encore officiellement commandé une troisième saison, Sanders a déclaré que les fans peuvent probablement s’attendre à une commande de renouvellement officielle en 2023. Les équipes créatives sont “probablement dans deux à trois mois” sur les préparatifs de la saison 3, a déclaré Sanders.

“Il y a tellement de planification et de préparation qui nous sont nécessaires pour que cela soit monté que la seule raison pour laquelle nous n’y sommes probablement pas encore arrivés [on an official renewal order for Season 3] این است که ما در فصل 2 خیلی ترسیده بودیم، اما من انتظار دارم در سال جدید خبری باشد.”

همانطور که گفته شد حلقه های قدرت فصل 2 در بریتانیا فیلمبرداری می شود که یک انحراف بزرگ از فصل 1 است که در نیوزیلند فیلمبرداری شد، جایی که سه گانه های فیلم ارباب حلقه ها و هابیت پیتر جکسون فیلمبرداری شدند.

بخوانید  This Popular Sci-Fi Book Series Is Available In A Discounted Paperback Collection

سندرز گفت یکی از مزایای مهاجرت از نیوزلند به بریتانیا این است که فصل دوم سریال متفاوت به نظر می رسد.

بخشی از مزیت حضور در بریتانیا این است که می‌توانیم در مکان‌های بسیار متفاوتی با آنچه در فصل اول دیدیم عکس‌برداری کنیم. ارزش تولید روی صفحه نمایش،” او گفت.

را مصاحبه کامل ددلاین به بسیاری از عناصر دیگر از آنچه برای The Rings of Power خواهد آمد، مانند موفقیت این نمایش اشاره می کند.

به گفته سندرز، حلقه های قدرت تا کنون در سراسر جهان “یک موفقیت بزرگ” بوده است. سندرز گفت: “این تا حد زیادی بزرگترین سریال فیلمنامه ما است، این جذاب ترین سریالی است که ما اجرا کرده ایم. پس از پایان انتشار اپیزودها، شاهد بودیم که موج جدیدی از مردم برای شروع نمایش به سرویس آمدند.” ما قبلاً اعلام کرده‌ایم که بیش از 100 میلیون نفر بوده‌ایم و این تعداد از آن زمان به میلیون‌ها و میلیون‌ها نفر فراتر از آن رسیده است.»

سندرز گفت که حلقه‌های قدرت نیز مردم را به سمت کتاب‌های ارباب حلقه‌ها بازگرداند و اشاره کرد که این سریال به دلیل نمایش شاهد «جهش فروش کتاب» بود. سندرز گفت این نمایش که یکی از گران ترین نمایش هایی است که تا به حال تولید شده است، “بیش از بازدهی” داشته است.

این مدیر اجرایی توضیح داد: “این فقط یک موفقیت در سراسر شرکت بود و به همان اندازه که سرمایه گذاری ما بود، بیشتر از آن نتیجه داد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  توسعه دهنده Deus Ex اخراج کارکنان را آغاز کرده است