جیمز گان به طرفداران می‌گوید که برای راه‌اندازی مجدد DC باید انتخاب‌های سختی انجام شود

گان در صحنه ابرقهرمانی با نگهبانان کهکشان مارول وارد صحنه شد و قبل از اینکه مارول کارگردان را پس از انتشار پست‌های قدیمی رسانه‌های اجتماعی اخراج کرد، برای مدت کوتاهی به دی سی نقل مکان کرد. اجتماعی. مارول سپس گان را برای فیلم Guardians Vol. 3، آخرین ساخته مارول او، که امسال منتشر می شود. گان فیلم The Suicide Squad را کارگردانی کرد، یک ریبوت سبک جوخه انتحار در سال 2016، و نمایش موفق Peacemaker برای HBO Max که هر دو مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند.

هفته گذشته فاش شد که هنری کاویل در آینده نقش خود را به عنوان سوپرمن در DCEU کاملاً جدید گان و پیتر سافران بازی نخواهد کرد و آتش سوزی گسترده ای را به راه انداخت که منجر به ترند هشتگ “#fireJamesGunn” شد. گان متوجه شد که این اتفاق خواهد افتاد و با طرفدارانش و همچنین طرفداران فیلم‌های DC در مورد اینکه چگونه انتخاب‌های انجام شده را بسیار دشوار می‌داند صحبت کرد، اما بهترین کار را برای شخصیت‌ها انجام داد.

گان در ادامه توضیح داد که برخی از این انتخاب‌ها، مانند بازنویسی سوپرمن برای این جهان و احتمالاً راه‌اندازی مجدد، از مکانی صداقت، صداقت و بهترین داستان در ذهن ناشی می‌شوند. او افزود که هیچ کس دوست ندارد مورد آزار و اذیت قرار گیرد و طرفداران هاردکور با کلمات تند روی هیچ تصمیمی تأثیر نمی گذارند.

“یکی از چیزهایی که پیتر و من زمانی که به عنوان رئیس استودیو دی سی مشغول به کار شدیم از آن آگاه بودیم این بود که اقلیت خاصی از مردم آنلاین می‌توانستند، دست کم، پر سر و صدا و بدجنس باشند. ما می‌توانیم بگوییم.” گان پست در رسانه های اجتماعی. انتخاب های ما برای DCU بر اساس آن چیزی است که فکر می کنیم برای داستان بهترین است و برای شخصیت های DC که 85 سال از عمرشان می گذرد بهترین است.”

بخوانید  چگونه سه کتاب صوتی رایگان از Audible دریافت کنیم
DC Extended Universe نزدیک به یک دهه با مشکلاتی همراه بوده است، با نگاه قطبی زک اسنایدر کارگردان به سوپرمن، باکس آفیس غیرقابل امیدبخش (به غیر از فیلم آکوامن جیمز وان و اولین فیلم Wonder Woman ساخته پتی جنکینز) و آشفتگی درونی. جنجال با جاس ویدون، ازرا میلر، و آزار و اذیت مدیران استودیویی از طرفداران خود اسنایدر، حتی پس از تولید لیگ عدالت اسنایدرکات.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما می‌دانستیم زمانی که با کنسرت موافقت می‌کنیم، زمان آشفته‌ای وجود خواهد داشت، و می‌دانستیم که باید انتخاب‌های سخت و نه چندان واضحی داشته باشیم، به‌ویژه در ماهیت آشفته چیزی که پیش رویمان بود.»