فروش تعطیلات لحظه آخری Best Buy دارای تعداد زیادی معاملات عالی برای بازی است

اگر به دنبال ارتقای سینمای خانگی خود قبل از جشن بزرگ تعطیلات خود هستید، ده ها تلویزیون 4K را با قیمت های شگفت آور پایین پیدا خواهید کرد. این شامل تلویزیون هوشمند ال‌جی UP7070 سری 70 اینچی 4K LED، که فقط با قیمت 550 دلار فهرست شده است. و اگر چیزی کمی مقاوم‌تر می‌خواهید، می‌توانید به آن ارتقا دهید تلویزیون هوشمند ال‌جی 75 اینچی کلاس 83 QNED Mini-LED 4K، که در حال حاضر با تخفیف خیره کننده 1000 دلاری است.

برای تکمیل این رویداد، کاهش قیمت 400 دلاری را خواهید دید لپ تاپ 14 اینچی مک بوک پرو، صرفه جویی بزرگ در تعداد انگشت شماری از رایانه های شخصی بازی و 100 دلار تخفیف روی آن هدفون بی سیم Bose QuietComfort 45.

بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی بازی همیشه در این زمان از سال خریدهای محبوبی هستند و رویداد Best Buy شامل صدها تخفیف برای بازی‌ها، کنترلرها، هدست‌ها و موارد دیگر است. برخی از بهترین بازی های فروش عبارتند از فیفا 23 برای 35 دلار، Madden NFL 23 برای 35 دلار و نگهبانان کهکشان مارول برای 15 دلار شما همچنین نظرات خوبی را پیدا خواهید کرد هاله بی نهایت به تنها 15 دلار کاهش یافت – یکی از بهترین قیمت هایی که در سال 2022 دیده ایم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Best Buy آخرین فرصتی را به شما می دهد تا در خرید تعطیلات خود صرفه جویی زیادی کنید، با نام مناسب رویداد فروش لحظه آخری تا شنبه اجرا شود همه چیز، از لپ‌تاپ و تلویزیون گرفته تا بازی‌های ویدیویی و هدفون، با تخفیف‌های عمیق همراه هستند. بنابراین لیست خرید خود را بگیرید و تا می توانید این رویداد عالی را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر