بازی های Mario + Rabbids را تنها با 40 دلار دریافت کنید

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

برش:

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

اگر با این بازی آشنایی ندارید، Mario + Rabbids: Sparks of Hope یک بازی استراتژیک اصیل است که ترکیبی از شخصیت‌های دنیای نینتندو و یوبی‌سافت را در خود دارد. شما در نبردهای استراتژیک نوبتی شرکت خواهید کرد که با Cursa و ارتش شیطانی او در تلاش برای نجات کهکشان مبارزه می کنید. بررسی Mario + Rabbids: Sparks of Hope به آن امتیاز 9/10 داد و آن را “یک لذت مطلق” نامید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

منتقد استیو واتس نوشت: “به زبان ساده، Mario + Rabbids: Sparks of Hope یک لذت مطلق است. این ترکیبی است که نباید کار کند و با این حال بیش از آن کار می کند – عالی است.” یوبی سافت این شخصیت ها را دوست دارد و به آنها احترام می گذارد و اکنون به طور قطع نشان داده شده است که حتی چیزی به آشنا و راحت ماریو هنوز می تواند ما را بارها و بارها غافلگیر کند.”

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

این بهترین معامله ای است که برای Mario + Rabbids: Sparks of Hope از زمان عرضه آن در چند ماه پیش دیده ایم. در واقع، این یک معامله بهتر از هر چیزی است که در جمعه سیاه عرضه می‌شود، که در آن بازی با قیمت معمولی 60 دلار و همراه با یک کارت هدیه رایگان 10 دلاری همراه بود.

Mario + Rabbids: Sparks of Hope اخیراً توسط GameSpot به عنوان یکی از بهترین بازی های سوییچ در سال 2022 معرفی شده است. اگرچه این بازی به تازگی در ماه اکتبر منتشر شده است، اما در حال حاضر با تخفیف بسیار زیادی روی آن ارائه شده است. بهترین خرید، والمارت، و آمازون. در حال حاضر شما می توانید بازی استراتژی محبوب را برای فقط 40 دلار، از 60 دلار قبلی کمتر است. با این حال، Best Buy بهترین معامله را دارد، زیرا خرده‌فروش نسخه Cosmic را با آن قیمت می‌فروشد. با خرید خود یک نسخه دیجیتالی رایگان از Mario + Rabbids Kingdom Battle دریافت می کنید. در همین حال، Walmart مجموعه‌ای از استیکرهای رایگان را نیز همراه با بازی عرضه می‌کند.

بخوانید  انویدیا به سرعت در تلاش برای رفع مشکل کانکتور ۱۶ پین RTX 4090 است

نقد و بررسی ویدیویی Mario + Rabbids: Sparks of Hope